Sk!ppy Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Hei. Jeg skal ha en nettbutikk, som jeg skal selge div ting på. dette er ting, som kun skal være på pc'en - ZIP filer. Er det en nettbutikk som støtter mine behov? * Filen skal være utilgjengelig for alle, helt til noen betaler for den, kanskje at den blir lastet opp i en database, og hentet ut med random key, hvor to siffre skal matche noe? * Betaling skal kun være paypal * Mulighet for plugins, ikke viktig. * Custom design * Skal muligens være noen varer, som sendes fysisk. Det er i hovedsak mine behov - er det noen nettbutikkløsninger som støtter dette, som er gratis? eller må jeg kode selv? takk for alle svar Endret 23. februar 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 zencart støtter salg av digitale varer, har selv brukt det for salg av spillpakker for arcadesider uten problem. den selger ikke mer enn der som står som tilgjengelig enten det er 1 eller 100, så setter du antall nedlastinger kjøperen får. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Takk, skal se på det Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg bruker Wordpress og WP E-commerce plugin til å selge mine nedlastbare produkter. Veldig enkelt å bruke og du kan ta betaling via paypal. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Høres veldig enkelt ut! Men er det sånn at jeg må en aktivert paypal bedriftaccount? Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ja, men det er gratis og alle kan opprett en (om jeg ikke husker helt feil) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Nei, ikke vi som er under 18 og uten kort som kan valideres. Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 å... da er det vel ikke annet å gjøre enn å vente til man er 18, eller lure en av foreldrene Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Wordpress + den pluginen hadde en løsning så du slapp det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå