zimulatorz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jepp det er altså slik at jeg vurderer å bygge en pc istedenfor å kjøpe en ferdigbygd en. Det jeg lurer på er om det noen andre her som har bygd ved hjelp av de fine guidene som er lagt ut her, og har hatt en rimelig smertefri opplevelse ved hjelp av det, eller er det mye uforutsette problemer som har oppstått osv? Det hele virker så komplisert, og jeg er intet datageni, og jeg vil i grunn lære meg dette, da min nåværende pc begynner å bli bittelitt utdatert. Jeg planlegger å kjøpe alt fra komplett, ettersom jeg har brukt de i årevis og aldri har hatt problemer. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 følg denne http://www.hardware.no/artikler/guide_bygg_pc-en_selv/45552 og alt passer der det skal være. passer det ikke, så skal det ikke være der. Kos deg! Lenke til kommentar
DarrenShan Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 det er som å bygge med lego, har du gjort det, kan du det. tenkt fornuftig og ikke press for hardt på, les nøye og PASS OPP FOR STATISK ELEKTRISITET! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå