BjarteEOlsen Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Er der noen som vet hva jeg kan gjøre for å få brukt patchen til cm4 uten internet. veldig irriterende at dette skjedde, jeg lastet ned patchen på jobben, kopierte den på en disk. Jeg kjørte lykkelig og fornøyd hjem og skulle spille cm4 for første gang med oppgradering. Men neida, der kom opp meldingen at jeg skulle sjekke internet tilkoblingen. jeg innrømmer at jeg ikke er en kløpper på data, men veldig dumt hvis man ikke får oppgradert uten internet på selve spille pcen. Håper på svar snart( Har ikke spilt cm på over en mnd, det er ny rekord) på forhånd takk. Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har lastet ned patcher selv, og tatt de med til en pc uten internett. Dette fungerer glimrende. Hvilken patch er det du mener? Er det EP3? Det kan være en ide å avinstallere CM4, og reinstallere det etterpå. Så kjører du patchen etterpå. Skulle ikke dette heller fungere, så prøv å last ned patchen på nytt. Kan jo ha blitt en feil på nedlastinga. blackburn Lenke til kommentar
BjarteEOlsen Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg bruker pack3. har ikke prøvd å avinstallere cm, men skal prøve så fort jeg kommer hjem. takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå