Gå til innhold

Quoting uten svar

Anbefalte innlegg

Etter kort tid på forumet, så har det vært ett par ting jeg har funnet svært irriterende. F.eks som folk som skriver *mine innlegg* i en tråd (er til og med opprettet en egen tråd for det, og man har allerede planlagt en løsning på problemet. Veldig bra.) og ikke minst folk som quoter innlegg uten å skrive svar. Begge tingene gir meg lyst til å eksplodere.

Det er som om en detonator går av inni meg. Det er jo liksom meningen at det skal diskuteres og svares/komme med råd i tråder. Hva f... er da vitsen med disse meningsløse innleggene?

Kan tenke meg hvordan det ser ut oppe i hodet til personer som tyr til forumet for hjelp/råd og finner slike innlegg istedenfor ett konstruktivt innlegg. Ett eks. kan man finne senest i

hun vil være singel i forumet samliv og relasjoner .

hun vil være singel

Helt seriøst :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man siterer uten og svare fordi man vil vise at man mener det samme som står skrever i det innlegget man siterer.

Noen skriver "^" eller "+1" for å understreke nettopp dette.

Finne deg mer betydningsfulle ting å irritere deg over, som feks orddeling eller at det ikke produseres Latella lengre.

Endret av Kaktuz
Lenke til kommentar

Man siterer uten og svare fordi man vil vise at man mener det samme som står skrever i det innlegget man siterer.

Finne deg mer betydningsfulle ting å irritere deg over, som feks orddeling eller at det ikke produserer Latella lengre.

+1 er vel like mye det samme som ett innlegg med :thumbup: .

Jeg synes det er det samme som å opprette en tråd hvor man bare skriver hei og ikke noe annet. Ser ikke den store forskjellen mellom dette og mine innlegg. for å understreke det hele så har visst en komiker funnet ut at han skal ha det gøy i denne tråden hvor vi nettopp tar opp problemet. Jeg er nettopp blitt ett slikt offer som beskrevet i hovedinnlegget(en som trodde det var kommet ett konstruktivt svar). Du kan visst ikke forestille deg hvilke tanker som går gjennom hodet mitt nå :wallbash:

Lenke til kommentar

Etter kort tid på forumet, så har det vært ett par ting jeg har funnet svært irriterende. F.eks som folk som skriver *mine innlegg* i en tråd (er til og med opprettet en egen tråd for det, og man har allerede planlagt en løsning på problemet. Veldig bra.) og ikke minst folk som quoter innlegg uten å skrive svar.

Begge tingene kan du rapportere, så tar vi oss av det. Begge tingene ansees som "spam" og fjernes, om bare noen tar seg bryet med å rapportere.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Finne deg mer betydningsfulle ting å irritere deg over, som feks orddeling eller at det ikke produseres Latella lengre.

Det innlegget som linkes til her har jo ingen synspunkter i det hele tatt. Det er bare sitert noen beskrivelser!

Om du er enig så skriver du at du er det.

Dessuten så bør vel du ikke irritere deg over orddelingsfeil når du selv ikke vet forskjellen på OG og Å.......... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Personlig så kan jeg finne på å bruke quote fra samme tråd hvis en bruker kommer med spørsmål som har blitt svart på kort tid før personen spurte. Spesielt når svaret står på samme side som innlegget til brukeren kommer på.

Jeg finner dette som enkelt, da det gir både svar på spørsmålet og gir et gigantisk hint til at brukeren skal lære seg å faktisk lese/tenke før spørsmål stilles.

Jeg har sett flere ganger at at en bruker stiller spørsmål, får svar, og så kommer det en bruker til og stiller så og si samme spørsmål i innlegget etter svaret.

Lenke til kommentar

Personlig så kan jeg finne på å bruke quote fra samme tråd hvis en bruker kommer med spørsmål som har blitt svart på kort tid før personen spurte. Spesielt når svaret står på samme side som innlegget til brukeren kommer på.

Jeg finner dette som enkelt, da det gir både svar på spørsmålet og gir et gigantisk hint til at brukeren skal lære seg å faktisk lese/tenke før spørsmål stilles.

Jeg har sett flere ganger at at en bruker stiller spørsmål, får svar, og så kommer det en bruker til og stiller så og si samme spørsmål i innlegget etter svaret.

jaja. setter denne ihvertfall som løst med innlegget til Cyclo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...