Lommebok Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Hallo. Har lest stickyen ang PC-høytalere, men ble litt usikker når det gjelder dette anlegget og ang. spørsmålet mitt. Kan logitech Z-5500 konkurer mot andre hjemmekinoanlegg og til hvilken pris vil et hjemmekinoanlegg koste hvis det skal måle seg med Z-5500? Hva er forskjellen mellom Z-5500 og et hjemmekino? Endret 23. februar 2010 av GeneN Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) hehe, har ingen pris å sammenligne med, men kjøpte Z5500 får MANGE år siden! tanken på å bytte det ut har ikke streifet meg engang har lest ting av andre som: "plager naboer" "sinnsykt" ...må si meg enig men, det er 1veis høytalere og alle 5 er vell like. selvfølgelig kan det ikke sammenlignes med en hjemmekino-anlegg av "medium"-sorten edit:så en Rip av U2 Rattle and hum i 1080p i Windows Mediaplayer og Dolby 5.1... kontrolleren skifter automatisk over til DD eller f.eks. DTS fantastisk lyd på Data-rommet den har jo Spdif ingang og vanlig 3stk Jack... kan kobles til det meste. Endret 23. februar 2010 av Alte-to Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 hehe, har ingen pris å sammenligne med, men kjøpte Z5500 får MANGE år siden! tanken på å bytte det ut har ikke streifet meg engang har lest ting av andre som: "plager naboer" "sinnsykt" ...må si meg enig men, det er 1veis høytalere og alle 5 er vell like. selvfølgelig kan det ikke sammenlignes med en hjemmekino-anlegg av "medium"-sorten Ja, anlegget er vanvittig ^^ Men så glemte jeg jo et spørsmål da xD Hva er forskjellen mellom et hjemmekino anlegg og Z5500? Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Om det er budsjett "hjemmekino" ned i prisklasse 2-3000 så er Z5500 en suveren vinner. (Sammenlignet mot plastic fantastic jalla-skrot på 10.000watt PMPO effekt") Uansett blir det feil å sammenligne et pc-anlegg opp mot et komplett skikkelig hjemmekinoanlegg. Om man vil ha noe med litt futt i koster det raskt fra 10-15000 og oppover. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Logitech z-5500 er et godt annlegg, for 2-3000kr nytt. Men med litt kunnskaper, tid og godvilje til å handle brukt, kan du fort finne utstyr til en 3-5000 som knuser z-5500. Lydkvaliteten i de enkelte høytalerne er ikke så veldig imponerende, nedre mellomtone mangler, bassen mangler en del definisjon og detaljenivå. Men til 2-3000kr, kan du egentlig klage? De billigste receiverne som er noe å ha begynner fort på 3-4000 alene. Hvis du ikke har lyst til å bruke tid på å tråle bruktmarkeder, så er det et godt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå