Gå til innhold

Logitech Z-5500

Anbefalte innlegg

Hallo.

Har lest stickyen ang PC-høytalere, men ble litt usikker når det gjelder dette anlegget og ang. spørsmålet mitt.

Kan logitech Z-5500 konkurer mot andre hjemmekinoanlegg og til hvilken pris vil et hjemmekinoanlegg koste hvis det skal måle seg med Z-5500?

Hva er forskjellen mellom Z-5500 og et hjemmekino?

Endret av GeneN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, har ingen pris å sammenligne med, men kjøpte Z5500 får MANGE år siden! tanken på å bytte det ut har ikke streifet meg engang :p

har lest ting av andre som: "plager naboer" "sinnsykt"

...må si meg enig :D

men, det er 1veis høytalere og alle 5 er vell like.

selvfølgelig kan det ikke sammenlignes med en hjemmekino-anlegg av "medium"-sorten

edit:så en Rip av U2 Rattle and hum i 1080p i Windows Mediaplayer og Dolby 5.1...

kontrolleren skifter automatisk over til DD eller f.eks. DTS :D

fantastisk lyd på Data-rommet :D

den har jo Spdif ingang og vanlig 3stk Jack... kan kobles til det meste.

Endret av Alte-to
Lenke til kommentar

hehe, har ingen pris å sammenligne med, men kjøpte Z5500 får MANGE år siden! tanken på å bytte det ut har ikke streifet meg engang :p

har lest ting av andre som: "plager naboer" "sinnsykt"

...må si meg enig :D

men, det er 1veis høytalere og alle 5 er vell like.

selvfølgelig kan det ikke sammenlignes med en hjemmekino-anlegg av "medium"-sorten

Ja, anlegget er vanvittig ^^

Men så glemte jeg jo et spørsmål da xD Hva er forskjellen mellom et hjemmekino anlegg og Z5500?

Lenke til kommentar

Om det er budsjett "hjemmekino" ned i prisklasse 2-3000 så er Z5500 en suveren vinner. (Sammenlignet mot plastic fantastic jalla-skrot på 10.000watt PMPO effekt")

Uansett blir det feil å sammenligne et pc-anlegg opp mot et komplett skikkelig hjemmekinoanlegg. Om man vil ha noe med litt futt i koster det raskt fra 10-15000 og oppover.

Lenke til kommentar

Logitech z-5500 er et godt annlegg, for 2-3000kr nytt. Men med litt kunnskaper, tid og godvilje til å handle brukt, kan du fort finne utstyr til en 3-5000 som knuser z-5500.

Lydkvaliteten i de enkelte høytalerne er ikke så veldig imponerende, nedre mellomtone mangler, bassen mangler en del definisjon og detaljenivå.

Men til 2-3000kr, kan du egentlig klage? De billigste receiverne som er noe å ha begynner fort på 3-4000 alene. Hvis du ikke har lyst til å bruke tid på å tråle bruktmarkeder, så er det et godt valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...