kongvidar Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 er det noen der ute som har samme problem som meg og evt en løsning? hver gang jeg vekker tlf fra standby så forandrer den styrken på bakgrunslyset. (går som regel ned til 10%) den er stilt inn til å ikke justere bakgrundslyset automatisk, men det virker som at den gjør det alikevel. noe som betyr at jeg må inn på innstillingene alt for ofte for å sette opp styrken igjen. ellers så er dette dem råeste og beste tlfen jeg har hatt i mine hender noen gang. og det har vært en del igjennom tidene. aldri mere samsung for meg, gammel omnia eier Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvilken mobil har du? Lenke til kommentar
kongvidar Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Hvilken mobil har du? har htc hd2 leo. skulle egentlig legge innlegget i en annen tråd, men sånn er det når du trykker på feil knapp Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Nei, det kan du ikke. Men post gjerne en link, og Rapporter tråden slik at en moderator kan stenge den for deg. Lenke til kommentar
kongvidar Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 ok skal gjøre det. takker Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Flyttet noen svar på spørsmålet over til tråden du egentlig mente å poste i. Det er enklere for oss moderatorer å bare flytte tråder eller innlegg som postes feil, enn at brukeren skulle måtte poste det på nytt. Så er bare å rapportere når man poster feil, så blir det flyttet med et par klikk av en moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg