Gå til innhold

MW2 - xbox - Lage klan til NPL

Anbefalte innlegg

Hei!

Poster denne her også. Samme tråd finnes også på VGD. Begynner å haste sjø :cry:

Jeg har lyst å spille i NPL (norwegian prestige league) fra 1.mars, men mangler klan. Derfor lurer jeg på om det er noen andre som også kunne tenkt seg dette, og som også mangler klan.

Regler osv. NPL

Kampene i NPL er 4 vs 4. Dvs jeg trenger minst 1 spiller til. DVS vi er nå tre stykker. Ingen problem om vi blir flere. Tvert imot, da det kan hende noen må stå over noen kamper.

Er du interesert, gi beksjed her så raskt som mulig. Påmeldingsfrist for NPL er 25 mars. Alle som vil være med må også registrere seg på MW2.no

Jeg ser kun etter seriøse spillere.

Selv er jeg middelsgod. Har en K/D ratio på 1.37 / stigende. Vet det ikke er alt, men har gode taktiske kunnskaper i SD, Demolition osv. også. Jeg kan med andre ord bite ifra meg.

Mener du at du har noe å bidra med i ett NPL-Lag, så si ifra nå. Så lager vi ett lag som kan bite ifra seg. Husk, det er premier til vinneren.

Og husk: Kun seriøse spillere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg er vel kresen, men i Decerto-rulesettet der, legges det opp til følgende oppsett:

Man MÅ spille med AR eller SMG eller Sniper.

Secondary MÅ være en Pistol (ikke shotgun, machine pistol eller launcher)

Glem all form for protection; Hverken blast shield eller riot shield er lov. Glem Bling, glem One Man Army, Thermal Scope, Extended Mags, glem det meste egentlig. Spill sånn, tydeligvis:

M4a1 Holo/RDS

M9

Scavenger

Cold-Blooded

Ninja/Commando (overrasket over at Commando ikke var på forbudslisten)

Med slike tåpelige begrensninger gidder jeg rett og slett ikke. Tar vekk hele poenget med mangfoldigheten i spillets equipment.

Lenke til kommentar

Mulig jeg er vel kresen, men i Decerto-rulesettet der, legges det opp til følgende oppsett:

Man MÅ spille med AR eller SMG eller Sniper.

Secondary MÅ være en Pistol (ikke shotgun, machine pistol eller launcher)

Glem all form for protection; Hverken blast shield eller riot shield er lov. Glem Bling, glem One Man Army, Thermal Scope, Extended Mags, glem det meste egentlig. Spill sånn, tydeligvis:

M4a1 Holo/RDS

M9

Scavenger

Cold-Blooded

Ninja/Commando (overrasket over at Commando ikke var på forbudslisten)

Med slike tåpelige begrensninger gidder jeg rett og slett ikke. Tar vekk hele poenget med mangfoldigheten i spillets equipment.

Reagerte litt på hvor lite man kunne bruke av utstyr jeg også. Heller ikke kill streaks. Men for meg spiller det liten rolle da jeg stort sett bruker ting som er godkjent.

Jeg mener at alt av utstyr burde hvert lov, da det tilrettelegger for flere taktikker. Men jeg ser også hvorfor det er sopass stengt. Når utstyret man bruker stort sett er likt, så blir kampene avgjort ut ifra skillza til spillerene. Det synes jeg er greit.

Synd du ikke gidder å bli med, men jeg skjønner hvorfor:-)

Lenke til kommentar

Jeg ser det som om begrensningen er der for å hindre 1887/Ranger Akimbo-nautene, samt noob-tubers, men det finnes da vitterlig spillere som bruker disse slik de er tiltenkt, som taktiske tillegg til utstyret? Jeg tuber av og til, har f.eks Thumper i AR-klassen min, men bruker det for å lempe inn sprengstoff bak dekning eller rydder rom (slik granatrør skal brukes). Vil ikke derfor kalle meg en noobtuber...

Lenke til kommentar

Er helt enig Leo, disse proff reglene fjerner 80% av spillet. I tillegg til at det gir forbud på en rekke våpen/equipments så gjør det andre perks meningsløse, som f.eks sitrep. Hvorfor skal man se claymores/TI når ingen bruker de? De sier at reglene skal fremheve skill, og jeg ser den, men jeg synes samtidig de hemmer de taktiske valgene i like stor grad.

Husker enda jeg begynte å undre når jeg leste en promod update engang i tiden. Der økte de faktisk nøyaktigheten på sniperrifler skutt fra hoften. Hvordan fremmer det skill?

Lenke til kommentar

Slik har det forøvrig alltid vært i alle spill i alle klan-ligaer. I SOCOM2 var det begrensning på at man ikke fikk bruke M14 (som var full-auto AR der) eller en auto-hagle (Så ut som Striker men var fullauto. M3 het den vel), eller LMGs (forsåvidt en grei begrensning siden disse faktisk lagget ned spillet) eller tubes. Faktisk var det anerkjent online at disse våpnene ikke ble brukt i noen matcher, ikke en gang i random matches...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...