billyodd Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei:) Når jeg er i windows er oppløsningen valgri slik jeg ønsker og jeg kjører "landscape" slik at jeg bruker hele skjermen Men når jeg skal spille får jeg ikke endret oppløsningen slik at jeg får strukket bildet, så med andre ord så sitter jeg med en firkant-skjerm når eg spiller. Jeg har altså ikke valgene i "options" til å endre skjermoppløsning heller. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Har litt problemer med å se hva dette har med "Bilderedigering og programvare" å gjøre. Antaglig er spillseksjonen på hw,no bedre sted. Uansett må du oppgi en del rundt den maskine du har. Som operativsystem, skjermkort, skjermkortdrivere, skjerm, hvilket spill det gjelder, oppløsning maskine hjar og oppløsning spillet krever/ønsker. Du har ikke kommet med noen opplysninger som kan bidra til at du får hjelp. EDIT: Og hvorfor 2 like tråder? Du får ta deg tid til å lese forumreglementet på nytt. Endret 23. februar 2010 av PerB Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Holder med en tråd, fortsettes i den andre tråden. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg