DoubleT091 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei Har koblet PCen min til TVen i stua. Skjermkortene som brukes er 2x 9800GT og TVen er en Sony KDL-40W5500. Oppsettet fungerer for det meste greit, men når jeg skal spille av Blu-Rayfilmer får jeg hele tiden sorte blink på TVen med noen sekunders mellomrom. Bildet går fra PCen til TVen via en DVI-kabel med en DVI/HDMI-adapter som sitter i TVen. Jeg har også prøvd med en HDMI-kabel med en HDMI/DVI-adapter i PC-enden. - Samme resultat. Prøvde å koble en laptop til TVen med bare HDMI-kabel, da funka det fint å spille av Blu-Ray. Mer info om oppsettet kan legges ved hvis det trengs. Takk Lenke til kommentar
okasin Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det første jeg ville ha prøvet var å gå inn på oppgave behandling og avsluttet alle programmer (et og et) som ikke er nødvendig for å se film.. (sorter først etter bruker).. bare for å se om "problemet" opphører.. om det opphører ved avsluttet program, så.. ja da vet du problemet.. Hvilke mediespiller bruker du for avspilling av bluray?? Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Det første jeg ville ha prøvet var å gå inn på oppgave behandling og avsluttet alle programmer (et og et) som ikke er nødvendig for å se film.. (sorter først etter bruker).. bare for å se om "problemet" opphører.. om det opphører ved avsluttet program, så.. ja da vet du problemet.. Hvilke mediespiller bruker du for avspilling av bluray?? Tviler på om det hjelper, men kan prøve i mårra. Glemte å nevne at jeg bruker PowerDVD 9. Ser forøvrig ut som problemet bare oppstår når jeg kjører PowerDVD i fullskjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå