Anders17 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Heisann! Ønsker meg nå å kjøpe en ny gaming pc til rundt 10 lapper. Pcen skal være kapabel til å spille spill som BF2, Trackmania og CoD. Altså spill som ikke trenger all verden, men jeg man skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å spill som Farcry 2 og andre tunge spill. Så jeg trenger et ganske kraftig skjermkort, samt andre gode komponenter. I tillegg til innmaten i pcen og kabinettet, trenger jeg tastatur, skjerm, musematte og høytallere. Noe mer du lurer på? Spør i vei Mvh. Anders! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Intel i5, 4GB DDR3ram, ATi 5850, billig P55-hovedkort, 1TB harddisk av valgfritt merke. Da får du en meget godt spesifisert pc. Men spørs om budsjettet holder når du skal ha psu, skjerm, kabinett, mus, tastatur og høytalere i tillegg... Da ville jeg nok vurdert et AMD-oppsett, der får du virkelig bangforbucks. Har dessverre ikke oversikt over AMD-produkter for tiden. Anbefaler deg å komme med føringer for hva slags type kabinett du liker. (blingbling, lysende juletre eller diskret og svart). Samt hvor store krav du har til høytalere, da de varierer kraftig i pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) ASUS Radeon HD 5850 1GB GDDR5 ASUS Crosshair III Formula, Socket-AM3 AMD Phenom II X4 965 Black Edition Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB CL9 Chieftec A-135 Series 550W PSU WD Caviar® Black 1TB 3,5", SATA, Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7240S Cooler Master HAF 922 Midi Tower Sort Totalt:9299 uten frakt Endret 1. mars 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anders17 Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Takker for svar gutter. Oppsettet ser veldig bra.. I tilegg glemte jeg å si at jeg ikke trenger OS. Så da blir vel prisen under 10000,-. Noen som har noen kommentare til oppsettet? Lenke til kommentar
areah Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 det er satt opp 8GB ram, dette er veldig unødvendig til gaming og, vil heller anbefale å bruke de 1000 kronene 4GB ekstra ram koster på et hd5870 skjermkort. for å si det sånn: dette er et VELDIG likt oppsett men koster en del mindre, har bedre strømforsyning og billigere og omtrent like bra ram(men mindre) budsjettet ditt er 10000 så vil anbefale å kjøpe dette skjermkortet isteden. (som er på tilbud akkurat no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 det er satt opp 8GB ram, dette er veldig unødvendig til gaming og, vil heller anbefale å bruke de 1000 kronene 4GB ekstra ram koster på et hd5870 skjermkort. for å si det sånn: dette er et VELDIG likt oppsett men koster en del mindre, har bedre strømforsyning og billigere og omtrent like bra ram(men mindre) budsjettet ditt er 10000 så vil anbefale å kjøpe dette skjermkortet isteden. (som er på tilbud akkurat no d er da ikke 8gb ram jeg satt opp? 4gb der... Lenke til kommentar
Anders17 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 det er satt opp 8GB ram, dette er veldig unødvendig til gaming og, vil heller anbefale å bruke de 1000 kronene 4GB ekstra ram koster på et hd5870 skjermkort. for å si det sånn: dette er et VELDIG likt oppsett men koster en del mindre, har bedre strømforsyning og billigere og omtrent like bra ram(men mindre) budsjettet ditt er 10000 så vil anbefale å kjøpe dette skjermkortet isteden. (som er på tilbud akkurat no Takk for bra svar. jeg skal ha skjerm i tillegg, så det oppsettet som er satt opp der passer meg perfekt!... Takka! Lenke til kommentar
areah Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 det er satt opp 8GB ram, dette er veldig unødvendig til gaming og, vil heller anbefale å bruke de 1000 kronene 4GB ekstra ram koster på et hd5870 skjermkort. for å si det sånn: dette er et VELDIG likt oppsett men koster en del mindre, har bedre strømforsyning og billigere og omtrent like bra ram(men mindre) budsjettet ditt er 10000 så vil anbefale å kjøpe dette skjermkortet isteden. (som er på tilbud akkurat no d er da ikke 8gb ram jeg satt opp? 4gb der... Corsair 4gb står oppført to ganger...4+4=8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 det er satt opp 8GB ram, dette er veldig unødvendig til gaming og, vil heller anbefale å bruke de 1000 kronene 4GB ekstra ram koster på et hd5870 skjermkort. for å si det sånn: dette er et VELDIG likt oppsett men koster en del mindre, har bedre strømforsyning og billigere og omtrent like bra ram(men mindre) budsjettet ditt er 10000 så vil anbefale å kjøpe dette skjermkortet isteden. (som er på tilbud akkurat no d er da ikke 8gb ram jeg satt opp? 4gb der... Corsair 4gb står oppført to ganger...4+4=8 Ops:P så d nå, skal egentli være 4gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå