kaaasen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 BD-rippene begynte vel ikke å komme i DivX/Xvid før i slutten av 09, eller er det jeg som bare har hatt på skylapper i alle disse årene? :-P Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ser jeg tok litt feil, men fra november 2008 har stort sett alt av vanlige filmer blitt lagt ut som BRrip.. på tleech ligger det hvertfall 1300 stykker så Lenke til kommentar
smi Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 På "hovedkonfigurasjonsmenyen" kan du sette hvilket nettverkskort som skal brukes, da setter du "kabelkortet", deretter skriver du inn den faste ip-addressen til pcen din i "server ip-address" feltet. Går du via en switch/router eller kabler du direkte fra ps3 til pc? kabler direkte fra ps3 til pc. går det? eller må jeg gjennom ruteren? prøvde å gjøre som du sa, men fikk det ikke til.. Lenke til kommentar
smi Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 På "hovedkonfigurasjonsmenyen" kan du sette hvilket nettverkskort som skal brukes, da setter du "kabelkortet", deretter skriver du inn den faste ip-addressen til pcen din i "server ip-address" feltet. Går du via en switch/router eller kabler du direkte fra ps3 til pc? kabler direkte fra ps3 til pc. går det? eller må jeg gjennom ruteren? prøvde å gjøre som du sa, men fikk det ikke til.. glem det, fikk det til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå