Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem er penest på dette bildet?

Gjest 4jenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fire jenter som henger på diskusjon.no. Troll indeed.

For å likevel besvare spørsmålet; det kan ikke sammenlignes engang. Hun i speilbildet, som forøvrig er svært langt fra å kunne kalles tykk, er i en helt annen liga. Hun er jo fin synes jeg da. Men kanskje jeg synes det fordi jeg ikke har for vane å onanere til kleskataloger, i motsetning til en del andre i denne tråden.

Lenke til kommentar

Mulig speilbildet er litt for "chubby" for min smak, men den tynne jenta er helt ubeskrivelig ekkel.

Til dere jenter, de *aller* fleste gutter liker trente jenter, *ikke* skjelletter. Det er *stor* forskjell på trent og tynn. De fleste modeller trener beinhardt styrketrening, uten at de ser ut som ukrainske vektløftere som er oppvokst på steroider.

Lenke til kommentar

Hun litt runnere var finest.... men begge var dritstygge uansett

Tydeligvis viktig å bevare ryktet her på forumet. Passe på så ingen kompiser leser dette og mobber.

Er faktisk lov å ha litt anstendighet overfor andre mennesker.

Er det lov å være ærlig og? Eg er enig i at ingen av dei var pene.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Tråden stenges av denne grunn. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...