Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem er penest på dette bildet?


Gjest 4jenter

Anbefalte innlegg

Jaha, ja... dere om det. Synes hun så helt normal ut.

Ja, og nettopp det er et problem! Når normal ligger slik hun ser ut, så er verden på vei i en merkelig, og fullstending gal retning.. Det er ikke sunt, og ikke pent ;) Noen ting var kanskje bedre før? (jeg ble født)

 

Magnusalex snakker om hun i speilet.

 

... som ikke er tykk. Vil nå heller si perfekt jenteform.

 

Og jeg vedder fem kroner på at trådstarter er et troll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 4jenter

Synes de var stygge begge to.

 

Kan du forklare litt nærmere hvorfor? Er det fordi hun tynne er for beinete og for små pupper for eksempel? Og at hun tykke er for mye gris/tykke lår?

Lenke til kommentar

Kan du forklare litt nærmere hvorfor? Er det fordi hun tynne er for beinete og for små pupper for eksempel? Og at hun tykke er for mye gris/tykke lår?

Det er ikke så enkelt å forklare slikt, noe liker man og noe ikke. Jeg synes disse var uproporsjonerte, kjedelige og på hver sin side av skalaen. Altså altfor lubben og altfor tynn. Når det kommer til utseende synes jeg heller ikke at noen av disse jentene var noe særlig og rope hurra for.

 

Meningen med dette bildet et vel heller ikke at jentene skal se ut som supermodeller. Derfor blir det helt feil å "analysere" et bilde som er ment for opplysning og informasjon, dette er ikke Se&Hør.

 

Det betyr ikke at jeg har "rett" eller "feil", men at jeg ikke likte det jeg så.

Lenke til kommentar

Synes de var stygge begge to.

 

Kan du forklare litt nærmere hvorfor? Er det fordi hun tynne er for beinete og for små pupper for eksempel? Og at hun tykke er for mye gris/tykke lår?

 

Gris for faan? Jeg ser ingen gris, og ihvertfall ikke noen som fortjener det tilnavnet! Hun i speilbildet er garantert mest attraktiv.

 

Jeg er redd for hun tynne. Redd for at beina hennes hadde ryki og hun hadde falt sammen dersom jeg kom for hardt borti hun. Hun er ikke bare tynn, hun er syltynn.

 

Slank er det beste imo. Ingen av de to er det, men hun i speilbildet kommer nærmest, tro det eller ei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...