Gjest 4jenter Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Vi er fire jenter som har funnet et bilde på internett av en tynn jente som ser seg i speilet og ser seg selv som tykk. Vi diskuterer hva som er penest: tynn eller tykk. Vi kan ikke bli enige! Hva synes dere gutta? Her er linken: http://theinspirationroom.com/daily/print/2008/1/anorexia-mirror.jpg Lenke til kommentar
M-J Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Helt klart så er speilbildet penest. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Heller hun tykke enn en som kun har bein. Lenke til kommentar
Gjest 4jenter Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 To av oss synes også hun er penest. Hun er mer naturlig og har ikke så mange bein. Men vi to andre synes hun tynne, for hun tykke ser ut som en gris, dessuten går larene hennes helt sammen. Hvorfor synes dere to som har svart at hun tykke er penest? Vi står fast i diskusjonen Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Beklager at jeg sannsynligvis virker dum nå, men mener dere virkelig at hun i speilbildet er tykk? Endret 23. februar 2010 av magnusalex Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Ingen av dem er fine. Det er verken pent å være for tynn eller for tykk. Så jenter, vi trenger ikke flere ekstremister. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Hun tykke ser ut som en gris? Ja, huttetu. Den tynne jenta kan vel alle se at er sykelig tynn, og hvis man synes åpenbar sykdom er tiltrekkende, skal ikke jeg være den som dømmer. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Fordi hun tynne var så tynn at det er helt ekkelt å se på! Kunne aldri holdt rundt henne, eller tatt på henne.. Bare kjenne ben slik ville vært bare merkelig! Så av de to så ville jeg uten tvil si hun feite var best men, erm.. Ikke verdens beste eksempel imo ^^ Edit til magnusalex: Ja, jeg synes hun feite var feit. Endret 23. februar 2010 av Sindrato Lenke til kommentar
Gjest 4jenter Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Ja, hun er tykk (ikke supertykk da, men tykk for å være jente og så ung og generelt ). Men noen av oss synes at tykk ikke er dumt, akkurat som at noen av oss ikke synes at tynn er dumt Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Kan ikke skjønne hvordan folk kan foretrekke den tynne! Ser jo ikke ut.. "Lårene går helt sammen": So what? Hun har ihvertfall lår Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Jaha, ja... dere om det. Synes hun så helt normal ut. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Herreper, hun tynne ser rett å slett for JÆVLIG ut, blir kvalm kjenner eg. Hun "tykke" var ikke perfekt i mine øyne heller, men 10000 ganger bedre enn den tynne versjonen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 "Lårene går helt sammen": So what? Hun har ihvertfall lår Helt enig, faktisk. :!: Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Jaha, ja... dere om det. Synes hun så helt normal ut. Ja, og nettopp det er et problem! Når normal ligger slik hun ser ut, så er verden på vei i en merkelig, og fullstending gal retning.. Det er ikke sunt, og ikke pent Noen ting var kanskje bedre før? (jeg ble født) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Hvis man ser på mennesker generelt nå til dags så har speilbildet egentlig ganske normal form. Hun som er tynn ser jo rett og slett ut som et skjelett og er ikke noe jeg ville foretrukket. Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Jenta foran speilet er sykelig tynn, og har mest sannsynlig en eller annen form for spiseforstyrrelse. At noen kan mene at hun er den peneste, er for meg helt uforståelig. Lenke til kommentar
Gjest javell ja Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Hun tynne ser jo helt forjævlig ut! Fatter ikke at dette kan diskuteres en gang. Hun i speilet har jo mye mer normal og sunn vekt. Hun er ikke spesielt tykk. Dessuten, "mer å ta i, mer å være glad i" Lenke til kommentar
Gjest 4jenter Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Takk for innspill Vi sto litt fast i diskusjonen, men alle har forskjellige meninger og ett ideal er det vel umulig å komme fram til! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Hun "tykke" var jo faktisk deilig. Hun ser litt søt og uskyldig ut! Jeg er klar over at "feit" er en personlig oppfatning, men jeg forstår ikke hvordan noen kan mene hun avbildet i speilet kvalifiserer til denne betegnelsen. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Speilbildet er LETT penest... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg