christianbvv Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei Skal kjøpe ny bil i 150 -160 tusen kroner. Står mellom Volkswagen Polo 1.4 (2005) eller Peugeot 207 1,6 diesel (2007). Hva burde jeg velge`??? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Poloen! VW etter 2004 har virket bra, selvom en del fortsatt har fordommer mot VAG. Peugeot = Noe dritt å skru på, ofte dårligere kvalitet enn VW. Går fortere å få tak i evt. deler til Poloen kontra 207'en Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg er VAGmann, men må si at jeg hadde valgt 1.6TDI forran 1.4TDI anyday! 1.4TDI er 3 sylindret, og den motoren er ikkenoe komfortabel. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Peugeoten! Regner med du ikke skal gå veldig dypt inn i feilsøkingsverden på egenhånd uansett hvilken bil du velger. Når det kommer til slitedeler er hipp som happ uansett hva du velger, like lett på begge to. Eneste direkte problemet jeg vet om på 1.6 Hdi motorene er at de har en tendens til å lekke olje ut ved bunnpannen. Vet det er en aksjon på dette, så kan være greit å se om det er utbedret. Ellers er det en sterk og god diesel for den bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå