magnkra Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Hei! Jeg tenkte jeg skulle byttet ut telefonen nå. Derfor vil jeg prøve å slege min gamle HTC Diamond (første utgave) kjøpt i August 2008. Telefonen er standard modell, ingen ting spesielt, men skjermen har fått seg en liten smell, noe som fører til et lite stygt merke, men ingen ting som er i veien for bruken av telefonen. Alt som fulgte med da jeg solgte følger med slik som headset, lader etc. så hvor mye kan jeg få? På forhånd takk for alle svar! Endret 23. februar 2010 av mkb88 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 uten skaden: 1500-1700 med skjermskaden: 1000-1200. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 lettere å vurdere hvis vi får se bilder av skaden. antar at mobilen ikke er operatørlåst? Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Skjermen gir gjenskinn, ikke mulig å fotografere skaden:/... Må antakelig byttes. Sikkert en trykkskade. Hvor mye ville dette kostet tror dere? Ikke operatørlåst nei. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Skjermen gir gjenskinn, ikke mulig å fotografere skaden:/... Må antakelig byttes. Sikkert en trykkskade. Hvor mye ville dette kostet tror dere? Ikke operatørlåst nei. Det går vel an å ta et bilde uten blitz i feks dagslys? Å reparere vil nok ikke lønne seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå