magnkra Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei! Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en slik "net-book" pc eller en liten pc. Jeg har nå en Dell Latitude 420, men jeg syns den nå er blitt treg etter hvert. Derfor beslutter jeg å bytte den ut med en ny pc. Jeg vet ikke helt om jeg "burde" bytte ut med en netbook, men poenget er at pcen skal kun brukes til å ta notater på samt gå på internett med. Batteriet må vare i minst 3 timer bruk. Maskinen skal gjerne være så "liten som mulig", og fremdeles gå relativt hurtig og kunne takle skriveprogrammer og internett samtidig (!) uten trøbbel. Skjermstørrelse er ikke så viktig da det er bedre at den er liten og lett. Pris er ikke så farlig, men vil nødig betale unødvendig mye, men maskinen må fungere hurtig. På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
Johan96 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei! Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en slik "net-book" pc eller en liten pc. Jeg har nå en Dell Latitude 420, men jeg syns den nå er blitt treg etter hvert. Derfor beslutter jeg å bytte den ut med en ny pc. Jeg vet ikke helt om jeg "burde" bytte ut med en netbook, men poenget er at pcen skal kun brukes til å ta notater på samt gå på internett med. Batteriet må vare i minst 3 timer bruk. Maskinen skal gjerne være så "liten som mulig", og fremdeles gå relativt hurtig og kunne takle skriveprogrammer og internett samtidig (!) uten trøbbel. Skjermstørrelse er ikke så viktig da det er bedre at den er liten og lett. Pris er ikke så farlig, men vil nødig betale unødvendig mye, men maskinen må fungere hurtig. På forhånd takk for alle svar! Har du vurdert en macbook? kan ihvertfall garantere at den er rask. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Hei! Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en slik "net-book" pc eller en liten pc. Jeg har nå en Dell Latitude 420, men jeg syns den nå er blitt treg etter hvert. Derfor beslutter jeg å bytte den ut med en ny pc. Jeg vet ikke helt om jeg "burde" bytte ut med en netbook, men poenget er at pcen skal kun brukes til å ta notater på samt gå på internett med. Batteriet må vare i minst 3 timer bruk. Maskinen skal gjerne være så "liten som mulig", og fremdeles gå relativt hurtig og kunne takle skriveprogrammer og internett samtidig (!) uten trøbbel. Skjermstørrelse er ikke så viktig da det er bedre at den er liten og lett. Pris er ikke så farlig, men vil nødig betale unødvendig mye, men maskinen må fungere hurtig. På forhånd takk for alle svar! Har du vurdert en macbook? kan ihvertfall garantere at den er rask. Macbook blir strengt tatt noe helt annet... og mye dyrere. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Denne er i vinden om dagen,ekstremt bra batteritid bla. ASUS UL30A 13,3" WXGA Core 2 Duo SU7300, 4GB RAM, 500GB HDD, kamera, 84 Wh batteri, Bluetooth, W7 Home Pris 6295kr. Sjekk også ut trådene i bærbar seksjonen om disse modellene. ASUS UL30A - Batterikongen ASUS UL30VT Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Alienware m11x hoss dell.no. Den kan spille og. Men den mangler optisk drev da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå