magnkra Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Hei jeg skal kjøpe meg ny pc. Jeg skal bytte ut min stasjonære maskin som jeg i hovedsak har benyttet til kun internett surfing, film/musikk, samt å lage musikk i via Reason 4.0. Jeg ønsker at min nye pc skal være en laptop da den stasjonære bråker mye, er stor, og jeg vil kunne flytte på pcen og ta med meg arbeidsmaterialet rundt. Pcen må kunne: Ha rask oppstart - jeg ønsker ikke vente så veldig lenge før jeg kan bruke den etter den har startet etc. DEn må kunne takle tyngre programmer slik som Reason 4.0. Plenty USB innganger (minst 4 stk). Godt batteri minst 4 timer. Skjerm 17" minimum. Dersom jeg kan ha muligheten til å koble opp hele TO eksterne skjermer, så gjerne det! Dersom jeg har glemt og spesifisere noe så skriv det gjerne! Jeg sier ingen ting om pris, men ser etter noe som vil fullende mine ønsker i henhold til hurtighet, staabilitet og kvalitet. Dere kan jo eventuelt gi meg noe eksempler i forskjellige prisklasser. Endret 23. februar 2010 av mkb88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå