mihcaoj Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Som tittelen sier så får jeg bare lyd i en høyttaler når kontakten fra enten headsettet eller forsterkeren er stukket helt inn i pcen. Når den er ca 50% inni så får jeg lyd i begge høyttalerene. Dette er forsåvidt ikke noe problem nå, men ser for meg at det ikke kommer til å bli bedre om jeg ikke gjør noe. Er det rett og slett hovedkortet som er gått dunken(innebygget lydkort i hovedkortet) eller hva kan det være? Pcen er 4mnd gammel. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Tror jeg ville kjørt en liten reklamasjon og fått en fri rep, ser ut til at du har dårlig kontakt en plass. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 har bygget pcen selv - må jeg i tilfelle sende inn HK da? Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Har hørt dette utsagnet før: Du har nok dårlig kontakt en plass. Hva vil dette egentlig si? Kan jeg ikke da bare dytte en gjenstand nærmere og få bedre kontakt? Eventuelt: Kan jeg kjøpe et simpelt lydkort utenom og koble til via dette? har dette HK: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:2531741 - er det plass til lydkort på det? Jeg ser ikke for meg at jeg gidder å sende hele pcen eller at jeg gidder å koble hele pcen fra hverandre og sende inn HK. Ventetiden på dette blir garantert ukesvis. Endret 25. februar 2010 av mihcaoj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå