gullfaks1 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Hei, Jeg leter etter en PSU til min selvbygde og godt stabile WHS. Utfordringen er at jeg har "vokst" ut av kabinettet med dertil intergrerte 370w PSU. Jeg har 4 SATA disker, men hiver nå på 4 disker til. Dette tar jo marginalt med ekstra strøm, så jeg regner med at ca 400w er mer enn godt nok. Det er et Asus P5 kort og et passivt 6800GT kort. Jeg har sjette ulike strømkalkulatorer og flere av de er helt ville. Jeg får anbefalninger på alt fra 300w-550w som behov. I følge watt-måleren jeg kjøpte på Clas Ohlson ligger jeg på dette oppsettet på opp mot 200w i forbruk. Har noen en anbefalning på en stille PSU? Det finnes gode modeller fra Corsair blant annet. Jeg syntes 500kr. er maks av hva det kan være verdt. Kabinettet er et støydempet Lian-Li, så det tar mye luftbåren støy. Gode innspill mottas med takk. Oppdatert: Jeg har en alternativ løsning: Flytte MIST 500W til WHS og kjøpe ny PSU til min vanlige desktop. Vet noen hva den store forskjellen er mellom Corsair 650w TX og HX mer enn modularitet? Prisforskjellen er på over 300 kroner... Endret 24. februar 2010 av gullfaks1 Lenke til kommentar
gullfaks1 Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Kjøpte Corsair 650HX. Gankse stor forskjell på den og TX viste det seg. Verdt 300 kroner. Case closed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå