Pyls Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei Er på jakt etter deler til en gamer-pc. Jeg skal ikke overklokke. Spiller MW2 og snart Bad company 2, pluss mye annet. Fortrekker Intel's CPUer og ATI skjermkort akkurat nå, og bestiller helst fra amentio eller komplett , men er åpen for forslag. Kan noen av dere komme med forslag til oppsett? Forresten, jeg trenger ikke skjerm, tastatur eller mus. Takk! Lenke til kommentar
Pyls Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 bump, burde jeg gå for 5850 eller 5770? Lenke til kommentar
Pyls Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Kjipt at ingen svarer her Men ny makspris, 8500 Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Forslag til 8500,-.Jeg hadde ikke penger til et hovedkort med full CF-støtte, men har med USB3 mm. 4X har hovedkortet og optimalt er 8X og 16x, men det utgjør ikke allverden. Mest sannsynlig er det lenge til du har behov for bedre skjermkort ytelse, og jeg tipper at en evt oppgradering er nytt skjermkort og ikke et til av samme sort. Lenke til kommentar
Pyls Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 tusen takk! det ser ut som en bra rigg Men hva vil 4x si? 4 phase power eller noe lignende? Hva vil det egentlig si i praksis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå