Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Må tilfredstille damen min %100 for å behold hun?

Gjest gutt16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alfahann er ikke noe man kan lese seg til.. enten har du det eller så har du det ikke.. ville nok som flere har anbefalt og finne en annen..

Vi har da pickup artister. Noen er født som ledere, andre ikke..

selvom du kan utgi deg for alfahann så er du ikke det til enhver tid, som du sier noen er født med det andre ikke.. en pickupartist er bare en som utgir seg for å være noe annet enn det han er..

Lenke til kommentar
Og tenk det: mange av oss jenter blåser en lang marsj i om man faktisk er alfahann eller ikke. Personlig kunne jeg ikke brydd

meg mindre.

Åja.. Så du går etter de kjedelige og nervøse guttene med ingen selvtilit?

Forsåvidt finnes det 3 typer mennesker;

Alfhamales: Disse med høy sosial status og mye selvtilit.

Beta males: Disse guttene som er nerøvse og ofte dumsnill, oppfører seg som en tøffel og gjør alt for deg. Problemet er nok at du går lei av dem :tease:

Jerks: Her er disse som er frekke men faktisk mer tiltrekkende enn beta males, de kan både få frem de triste sidene i en jente, noe som beta males ikke klarer.

Vi kan da se på en løveflokk, hvem er det som får makene? Jo, sjefene. Altså, sånn er det her i samfunnet også. De med høyrespekt av andre folk og høy sosialstatus er alltid disse som får alle damene. På grunn av at høy sosial status er tiltrekkende. Lev med det.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Hehe.

Jeg liker sistnevnte best. Lite vitner om en trygg framtid mer enn folk som kan kjøpe seg ut av alle problemer.

Nei, men seriøst - jeg kjenner flere gutter og menn som ikke passer inn i noen av de kategoriene der. Det går også an å holde på en dame selv om man ikke er alfahann. Det gjelder bare å finne den riktige dama for deg.

Lenke til kommentar

Til TS: Dersom du hadde vore en alphahann som du er så opptatt av hadde du kasta dama på dør for lenge sia. Å godta at dama var utro fordi dokke ikkje hadde sex når du var i ein vanskelig situasjon er vel så langt fra en alphahann som det går an å komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...