Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Må tilfredstille damen min %100 for å behold hun?

Gjest gutt16

Anbefalte innlegg

Hei jeg heter Espen og er 17 år. Jeg og dama har vært sammen i snart 6 månder nå. Hun har dog vært utro 1 gang som jeg har fått vite :whistle:

Når jeg var 15 år så leste jeg noen bøker om alphamale, noe som har godt i glemmeboka. I begynnelsen funket det ganske bra skal jeg si. Fikk sex selv flere ganger i uken, men etter jeg og dama mi ble sammen har det vist nok gått i glemmeboka med Alpha-male. Forsåvidt tok jeg ned bøkene fra loftet og begynte å lese i dem, der tingene begynte å løsne opp. Jeg fikk det klart at hvis jeg ikke tilfredstille damen min %100 så vil hun være utro. Problemet er nok at jeg ikke bare kan dumpe hun fordi jeg elsker hun veldig mye, jeg er en positiv gutt som ser probleme her i verden som postive og noe jeg kan få efaring av. Den gangen hun var utro med meg var den tiden jeg følte meg ganske langt nede (familie problemer) og sexlysten var på bunn.

Hvordan ser dere på saken? Burde jeg virkelig gi alt for å få henne tildfredstilt (hun er i en ganske sexfase nå, og vil ha sex flere ganger i uken :ermm: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gutt16(

Hun er å stole på, når hun var utro med meg og jeg fikk vite det så diskuterte vi hvorfor hun ble utro. Der jeg fikk ut at jeg hadde for lite sex med hun, rundt 1-2 ganger i månden. Sex er godt, men bare når jeg er humør til det. Problemet er vel at faktisk har gått litt lei av sex, siden jeg var 14 år var det full kjør dag ut og dag inn. Når jeg ble sammmen med henne så hadde vi ganske mye sex i begynnelsen, vi elsket mye. Men så kom det problemer med familien der jeg og min mor måtte flytte ut og sex lysten ble bare verre og verre og det ble humøret også. Så det var en periode på 2 månder der vi ikke hadde sex i det hele tatt, hun ga meg hint men jeg sa jeg ikke var humør til det. Da ble hun piss og gikk til en venn av henne, jeg sa at hun ikke skulle gjøre det men ja, hun pulte han, hun kom tilbake og sa hva som skjedde, jeg ble sur drysset seff mye salt og pepper i såret, var ikke med hun på 1 uke, stakk ut med venner, satt hun i en liten sur situasjon der hun ikke hadde kontrol på meg. Hun kontakte meg og fortalte alt som skjedde før vi ble ilag igjen, og nå er jeg her :)

Lenke til kommentar

Du må visst finlese de bøkene dine. Siden du godtar at hun var utro, og måten det ble gjort på, så skal ikke jeg gidde å si hva jeg mener om det, men nei, du skal ikke trenge å tilfredsstille hun 100%. De færreste blir tilfredsstillt 100%, men de er ikke utro av den grunn. Men begge parter i et forhold bør ville gjøre en innsats for å ha et bra sexliv. Om det innebærer å ta seg en tur utenfor forholdet eller andre ting, det er opp til hvert enkelt par.

Lenke til kommentar

Dette forholdet høres rimelig skakk-kjørt ut, altså. Her virker det som jenta sitter med all makten, og kjæresten stadig lar seg tråkke på. Hvis du, trådstarter, virkelig tror at det er sånn et sunt forhold funker, tar du nok feil. Gjør det deg lykkelig å føle at du sitter med alt ansvaret for å holde dere sammen?

Lenke til kommentar

Altså, du kan lese så mange bøker du bare orker, når dama di ikke har moral nok til å holde seg unna andre gutter så burde det ringe ei bjelle.

Anyway, se opp fra bøkene, alfahann-pisspreiket hjelper ikke så lenge du ikke ser at dette forholdet er ganske skakk-kjørt.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Et forhold skal kunne tåle bølgedaler i sexlivet. Det kan ikke være et krav om at du skal kunne tilfredsstille henne 100 prosent hele tide, ellers kommer hun til å være utro. Hun har selv valgt å være utro, og burde da også selv ta konsekvensene for det.

Ikke skyld på deg selv iallefall;)

Lenke til kommentar

Haha, fantastisk morsom lesning. Som om det liksom er "din feil" at hun er utro. Det er ene og alenes hennes skyld, selv om du ikke har vært i humør. For en tøffel du er, fantastisk :D

En tøffel er han uten tvil.

Men når du trådstarter ikke orket å ligge med henne mer enn 1 gang i måneden, måtte du bare regne med at dama såg seg om etter moro andre steder. Forundrer meg at ikke dama di allerede har dumpet deg. Noe jeg tror hun kommer til å gjøre ganske snart. Og det er velfortjent. LOL.

Lenke til kommentar

LostinSpace:Men når du trådstarter ikke orket å ligge med henne mer enn 1 gang i måneden, måtte du bare regne med at dama såg seg om etter moro andre steder. Forundrer meg at ikke dama di allerede har dumpet deg. Noe jeg tror hun kommer til å gjøre ganske snart. Og det er velfortjent. LOL.

: Dette må være noe av dummeste eg har lest på diskusjon.no noensinne.. Fantastisk..

yvonne2: Altså, du kan lese så mange bøker du bare orker, når dama di ikke har moral nok til å holde seg unna andre gutter så burde det ringe ei bjelle.

Anyway, se opp fra bøkene, alfahann-pisspreiket hjelper ikke så lenge du ikke ser at dette forholdet er ganske skakk-kjørt.

PU- materiale er vell mest for å få damen, ons mm. men er nok ikke superb til langvarige forhold. Alt til sitt bruk :)

Lenke til kommentar

Seriøst. Denne damen må du dumpe. Begynne forholdet med å være utro fordi du ikke orket ha sex? Og så pga familieproblemer? Hvilken dame gjør sånt da? Hun må ha kølsvart sjel for å kunne sove om natten etter å ha gjort noe sånt. Og du kan selvfølgelig ikke bare stole på henne igjen fordi hun sier det. Hva med når dere blir eldre og hun boller naboen fordi du ikke ville ha sex fordi du hadde mistet jobben og huset?

Seriøst gutt, finn deg en bedre dame enn det der. En dame skal stå sammen med deg i tykt og tynt og ikke minst ha medfølelse for deg når ting går feil vei.

Dette er hva jeg hadde gjort men jeg håper du tenker godt igjennom ting uansett hva du velger å gjøre.

Lenke til kommentar

LostinSpace: Dette må være noe av dummeste eg har lest på diskusjon.no noensinne.. Fantastisk..

...Noe du ikke har rett til å uttale deg om, i.o.m. du ble medlem denne måneden og har totalt 11 innlegg i skrivende stund. Om mitt innlegg var "det dummeste du har lest noensinne" har du ikke sett mye her på diskusjon.no.

Også kan du lære deg å bruke sitat-tagger, slik at innleggene dine ser nuggenlunde mer ryddige ut. For det du kommer med her, holder ikke.

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar

Det at du faktisk drar inn det der og ikke velger å ta opp saken din gjør bare innlegget ditt enda mer patetisk. Du kan ikke mene at viss en har problemer, og ikke vil ha sex på en måned, at dette da betyr at jenten skal gå en annen plass for å få seg ett ligg. Heller ikke det at hun skal slå opp p.g.a. det. Det blir som å si at vi mennesker bare er primitive dyr som bare tenker på sitt eget beste, bare vil formere seg. Enkelte har hjerne og, selv om det fra ditt innlegg kan forekomme at jentene du har datet ikke har hatt dette ;)

Lenke til kommentar

Det at du faktisk drar inn det der og ikke velger å ta opp saken din gjør bare innlegget ditt enda mer patetisk.

Nåja. Pass deg for hvem du kaller patetisk...

Du kan ikke mene at viss en har problemer, og ikke vil ha sex på en måned, at dette da betyr at jenten skal gå en annen plass for å få seg ett ligg. Heller ikke det at hun skal slå opp p.g.a. det. Det blir som å si at vi mennesker bare er primitive dyr som bare tenker på sitt eget beste, bare vil formere seg. Enkelte har hjerne og, selv om det fra ditt innlegg kan forekomme at jentene du har datet ikke har hatt dette ;)

Noe som er vitenskapelig bevist, gang på gang. Ta vekk de platoniske aktivitetene og høflighetsfrasene, så er det nettopp det vi mennesker er.

Mangel på et sex-liv er i stor grad årsak til utroskap. Synd å måtte si det, men blir man ikke tilfredsstilt av sin partner, er det naturlig å se seg om etter tilfredsstillelse andre steder. Gjelder gutta så vel som damene. Det finnes alltids noen hederlige unntak, men etikk og moral hindrer ikke de fleste av oss mot å forråde hverandre.

Nei, jeg synes heller ikke det var særlig hyggelig av dama til TS å være utro, men står likevel inne for det jeg har sagt.

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...