HelgeVarne Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei godt folk. Så her er problemstillingen, (den bortsett fra at jeg er alt for sent ute å søke) jeg er ferdig med videregående, men har nå funnet ut at jeg burde gått på service og samferdsel. hva gjør jeg nå, finnes det lignende linjer/fag på høgskole/universitet som gjør at jeg ikke trenger å gå videregående på nytt? (er ikke på utkikk etter "høy utdanning") Lenke til kommentar
operg Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Hvilken linje fullførte du? Hva vil du bli? Endret 23. februar 2010 av operg Lenke til kommentar
HelgeVarne Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Hvilken linje fullførte du? Hva vil du bli? Jeg gikk vg1 elektro så vg2 elenergi, og tok påbygg tredje året. Men nå har jeg funnet ut at det er yrker under kategorien service og samferdsel som interesserer meg, men noe spesifikt yrke har jeg enda ikke i kikkerten. Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Jeg gikk vg1 elektro så vg2 elenergi, og tok påbygg tredje året. Men nå har jeg funnet ut at det er yrker under kategorien service og samferdsel som interesserer meg, men noe spesifikt yrke har jeg enda ikke i kikkerten. Det går nok fint det. Bare bestå fagene på påbygg, så kan du komme deg inn på det du vil innen service og samferdsel f.eks Økonomi og administrasjon studier.. Ellers hva har du lyst til å bli forresten? Endret 23. februar 2010 av DJ-Stigma Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg gikk det som i min tid het Salg og service, jeg ønsker at jeg gikk snekker eller elektriker slik at jeg iaf satt igjen med noe brukbar lærdom etter to år. Uansett om man er politi, renholder eller statsminister så er det gunstig å kunne snekre hjemme. Derimot har ingen bruk for Maslows behovspyramide etter eksamen på vgs... Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Derimot har ingen bruk for Maslows behovspyramide etter eksamen på vgs... Joda, på eksamen på høgskole/universitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå