Zeph Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Bytter under filmen? Det kan umogeleg være riktig. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Bytter under filmen? Det kan umogeleg være riktig. Jo faktisk, endres litt ettersom hvilken scene som vises. Se eksempel her hvordan plutselig de svarte stripene er der på en annen scene: 1: 2: Mulig de benytter et annen kamera, ikke vet jeg, men på TVen min er dekker nr 2 bildet hele skjermen, og ser mye bedre ut. Endret 28. februar 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Snodig. På det første biletet er det meir informasjon oppe og nede enn på den eg har her. Er det BD-versjon du har testa med? Skifter den etter den første scenen? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Snodig. På det første biletet er det meir informasjon oppe og nede enn på den eg har her. Er det BD-versjon du har testa med? Skifter den etter den første scenen? Er BD versjonen ja, skifter etter de har rana banken i førsten av filmen. Kommer så tilbake litt etter i noen andre scener. Lenke til kommentar
magb Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tror de delene som vises som 16:9 i The dark knight er filmet med Imax kamera. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Skulle si det samme. Er nok scenene som er filmet med IMAX ja. IMAX er mindre widescreen enn 16:9, men overgangene fra 2.40:1 til 16:9 blir nok en miniutgave av feelingen man kunne oppleve på IMAX kinoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå