tho_kva2 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Skal nå påføre kjølepasta på min "AMD Phenom II X4 965" Fant denne guiden Goop/pasta-guide, men her er området det skal påføres 1x1. På min som er slik ( , 0:22). Skal det påføres slik han gjorde eller? Trenger hjelp!! Takk for svar =) Lenke til kommentar
1232123212321 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Kjølepastaen skal fordeles utover hele CPU'en for å sikre god varmeoverføring fra CPU til kjøler. Som du ser i videoen på youtube legger han på litt pasta for så å smøre denne jevnt utover CPU med et plastkort av no slag (bankkort, lånekort etc). Saken er at pastaen ikke skal ligge like tykt som leverposteien på brødskiva di, men i et tynt, heldekkende lag Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 ok, den er grei =) takk.. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Personlig opererer jeg med Arctic Silver metoden. Det vil si at jeg drar en pølse over CPU kjernene (Jevnfør med Arctic Silver sin guide på hjemmesiden deres, de har en for alle CPU typer!) og deretter montering av kjøler. Mindre gris, og har funket like bra hos meg. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg bruker metoden apygon bruker. Jeg har under 29*c på de fleste kjerner på stock og viften er ikke en gang på fult. Men som sagt det blir noe gris men resultatet er veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå