Ilatad Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Et ekorn i et tre. Kanskje litt forstyrrende med de grenene i bakgrunnen? Lenke til kommentar
harald_tg Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) jeg synes hele bakgrunnen var litt forstyrrende, men ekornet og treet i forgrunnen synes jeg var ganske bra Endret 23. februar 2010 av harald_tg Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Utrolig flatt bilde. Litt høyere kontrast og mindre støy hadde gjort seg. Grenene i bakgrunnen er nevnt. Kanskje ikke helt i det gylne snitt, også siden ekornet ser mot venstre så kunne ekornet vært plassert øverst til høyre sånn at vi ser mer av den retningen ekornet ser. På den måten blir bildet straks mer behagelig å se på. Men da tar treet mye av plassen og da blir bildet litt feilbalansert. Så jeg tror ikke den vinkelen og plasseringa til ekornet var så heldig. Likte godt motivet. Men som nevnt ikke fullt så heldig på plasseringa. Endret 23. februar 2010 av Dofty Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Tok å la til litt mer kontrast, og gjorde det bittelitt mørkere. Er ikke noe kløpper på redigering, men men... Syns det ble litt bedre ihvertfall Likte bildet ditt godt, men her som ellers - er det er del å hente på å sette seg ned å ordne litt på bildet i etterkant PS: Fjerner selvfølgelig bildet dersom du ønsker det Lenke til kommentar
Ilatad Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Takk for tilbakemeldinger. @bjasep, ja det ble mye bedre etter litt redigering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå