Gå til innhold

Refleksjon: Gærne jenter?

Anbefalte innlegg

et spill som har: Historie, engasjerende og rikt univers, en karakter hun kan identifisere seg med - og et konkret mål.

Hugh! And the name is:.....Final Fantasy og Kingdom Hearts

Konge spill for alle aldre, kjønn, osv.

Hmm, ser flere og flere tegn på at vår bedre halvdel av befolkningen blir utsatt for tunge angrep fra folkesykdommen, landeplagen og menneskehetstrusselen CS, og dette er noe jeg vil uttrykke min aller dypeste bekymring for, men hvis det hjelper dem inn i spillverdenen fremfor å få dem til å sitte fast i et grenseland av elendig grafikk, ikke-eksisterende gameplay og ikke minst en stooor haug med gutter med dårlige holdninger, så skal jeg kalle meg fornøyd i denne omgang og ikke klage på det... Enn så lenge...

Jeg må sitere en meget klok mann å sie :"OMG, Plz, 2k! "

Elendig grafikk? Hvem bryr seg?

Ikke-eksisterende gameplay? Har du spillt spillet?

Gutter med dårlige holdninger? Finnes det andre?

Nå er jeg også fornøyd.

Fikk en gledelig overraskelse når jeg her en dag overhørte en liten samtale mellom to jenter i klassen. Det gjaldt FFX, og de var ikke annet enn positive angående det. Respekt: Opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg også fornøyd.

Kan jo hende det var satt litt på spissen? Kanskje det til og med var en dråpe ironi i det, eller hva sier du, Johnny? Jo, meget mulig, det...:yes:

Men det må ha vært en MEGET klok mann du har sitert, ser dette sitatet OVER ALT nå... :)

Lenke til kommentar

Nå er jeg også fornøyd.

Kan jo hende det var satt litt på spissen? Kanskje det til og med var en dråpe ironi i det, eller hva sier du, Johnny? Jo, meget mulig, det...:yes:

Men det må ha vært en MEGET klok mann du har sitert, ser dette sitatet OVER ALT nå... :)

Er vi på "first name basis" nå Jay? Så kjekt. :)

Jeg var ikke ute etter en krangel eller svar. Jeg måtte bare si det jeg mente. Og det er ikke lett å se om det er ironi eller ikke med tanke på hvor mange som har akkurat de meningene. Men de er sikkert flotte dyr de som mener slikt, og jeg har ikke noe slemt å si til de.

Lenke til kommentar
Er vi på "first name basis" nå Jay? Så kjekt. :)

hehe, jeg spurte først og fremst meg selv, men når jeg titter på nicket ditt så slår tanken "oj, kanskje han heter noe med John han også?" meg! :D jeg er meg, er bare ute etter litt vennskapelig bråk, jeg...;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Har ei venninne som kan komme ned til meg, stjele maskinen, for så å spille kabal på den i timesvis(!) kabal av alle ting...
jeg har en søster som gjør akkurat det samme :-?

hu sitter å høre på musikk og spiller kabal i en lang stund!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...