starfish Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jentene jeg kjenner spiller bare et spill; The Sims. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Nå gikk det veldig tregt, så det ble en dobbelpost. Skjønner ikke hvordan. Jeg sjekket om den første hadde kommet (det hadde den ikke) før jeg postet en ny Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hadde ikke skadet med flere jenter på lan da ivertfall. Go girls, gi opp simmene og begynn å spill mer seriøst! Vi venter på dere! Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har ennå til gode å se pene jenter spille. De jeg har vært borti har bare vært sånne sære som dusjer to ganger i uken og har den utrolig irriterende rollespill-humoren. I det hele tatt, jenter som ikke er 100% jenter, for å si det slik. Var på VoC og der var det flere flotte jenter, var kanskje ikke av de eldste, og heller ikke mange i mann(kvinne, err...)tall, men du verden, de var der... (to av dem var ovennevnte WC3-spillere) Kikket gjennom bildegalleriene fra VoC. Og må fortsatt si jeg har til gode å se pene jenter spille annet enn NES. Lenke til kommentar
Tors bror Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Vel. Den "fordommen" der deler du nok med ganske mange jenter...bare at de tenker det om guttene. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Leste noen poster.. Ikke alle! Vil bare si meninga mi.. Poenget er vel hva man gjør det til. Det finnes folk som er negative til alle som driver med data.. "du er nææærd" .. bla bla bla.. Men de fleste vet jo at data også er en hobby, på lik linje med frimerker, fotball, strikking, eller rype-jakt. Klart, det kan jo blir for mye en gang i blant.. Er litt viktig at vi gamere/nærder/data-folk ikke sitter inne for mye.. Drekker oss drita en gang i blant (minst en gang i uka) og ellers tar det kult.. ....hmm.. det hørtes gærent ut gitt. jaja. er trøtt som fan, og dropper det pedagogiske i natt. Men ja. Poenget er - driv med det du vil, ikke hør på andre som har tonnevis av fordommer og rett og ikke slett ikke vet hva de snakker om. ..Så lar vi bærtene blåse sine tyggegummi-bobler i trange 240'er på veg til nærmeste grøftekant.. God natt! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Ho har heilt rett, bare sjå på E3. Du finner ingen halv nakne menn der med godt trent kropp. Bare halv nakne jenter(+alle nerdane). Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 ...vil bare nevne at dama mi er helt hekta på CS. I begynnelsen da vi ble sammen kunne ho ikke fatte hvorfor jeg brukte så mye tid på data- og konsollspill. Ofte endte det med krangling over at jeg nedprioriterte henne, hehe jaja. Men en dag ønsket ho å prøve det ut, altså CS, og vips, etter et par dager var hun som besatt av spillet. Ho har nå spilt regelmessig i snart et år. Er hun god? Tja, ho klarer seg. Er hun en av de stygge og sånne sære som dusjer to ganger i uken og har den utrolig irriterende rollespill-humoren Tja, bedøm selv. Heldigvis for meg har jeg en annen pc slik at jeg også får spilt litt mvh A|ght & Mizty :wink: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Kikket gjennom bildegalleriene fra VoC. Og må fortsatt si jeg har til gode å se pene jenter spille annet enn NES. Hrm, akkurat den linken var vel bare for å vise til hva jeg snakka om, jeg var der selv og så, så får du ta meg på mitt ord... Det er dessuten allmenn kunnskap her i østfold at alle bilder som blir tatt på VoC er dømt til å se mer eller enda mer mislykka ut... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Dama spiller da, riktig nok foretrekker hun "søte spill", men hun er da med på en runde CS, Generals, og det meste annet også. Hun har blant annet vært med på VoC og TG, ser ikke så dum ut heller. Så de finnes, må bare lete litt! :smile: Lenke til kommentar
Exolar Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Syns at dere som sier at de fleste jentene trimmer osv er for det meste bare tull, det er en meget stor andel jenter som ikke gjør noe annet enn festing i helgene og bare "henging" resten av uken. Vi må slutte å være så naive og tro at alle som spiller er enten feit, nerd eller rett og slett ikke har noe som helst sosialt liv i det hele tatt. Ta meg for eksempel, jeg bor på gård, er på pc'en 6-7 timer (minst) hver dag og har en litt mer muskulær kropp (gårdsarbeid vet dere) enn de fleste i klassen min. Jeg er ikke meg på noe form for aktivitet bortsett fra at jeg jobber pittelitt i fjøsen hver dag. Dessuten er jeg svært høyt respektert i min vennekrets. Ok? Nå skal jeg ikke skryte mer, men poenget mitt er at vi må se bort fra den "geeken eller tjukkasen" vi tror er foran pc'en hele dagen. Vet dere at de fleste Pro-gamerdamene er svært attraktiv og nydelig? Tenk dere det! Ta en titt innom Pro gamersidene og se på Ladyseksjonene deres, det kan gjøre dere godt. Og til slutt vil jeg en ting til tovemi: Skjønner deg svært godt, jeg har selv hatt svært lyst på å se mann/kvinne versjon av alle karakterene i Diablo II: LoD, en kvinnelig barbar som gjør sinnsyk skade kan ikke være noe annet enn sexy! Men IWD, BG, NWN osv gjør nå opp for denne "feilen", og WoW vil nok være kjempeartig å spille, for ikke å snakke om JK: KoToR Jeg pirket bare litt for at jeg har alltid hatt lyst å si min mening om akkurat den "feilen" mange begår med akkurat å påpeke dataspilling osv, men jeg prater ikke slik selv, jeg sier ikke at jeg spiller data, bare til dem som ikke vet hvilket spill jeg prater om. Prøv å snakke med mordi om at du endelig tok dragen på brett syv i rekordtid og gikk opp 10 lvl'er på en gang, hun ville nok sett noe rart på deg. Det siste ble nok littegrann rart formulert, håper dere klarer å tyde det. du skriver bra basus..! otrolig bra skrevet. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Dama spiller da, riktig nok foretrekker hun "søte spill", men hun er da med på en runde CS, Generals, og det meste annet også. Hun har blant annet vært med på VoC og TG, ser ikke så dum ut heller. Så de finnes, må bare lete litt! :smile: Er meg rivende likegyldig om hun liker å spille eller ikke. Går hvertfall ikke rundt å leter etter ei som liker det. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Er meg rivende likegyldig om hun liker å spille eller ikke. Går hvertfall ikke rundt å leter etter ei som liker det. Opp til deg det da, men det er tross alt dette tråden handler om. En fordel er jo at du slipper ei som klager over at du spiller for mye. Kan ikke si jeg lette etter ei som spiller heller, men det er bare bra at jeg fant ei som gjør det. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Dama spiller da, riktig nok foretrekker hun "søte spill", men hun er da med på en runde CS, Generals, og det meste annet også. Hun har blant annet vært med på VoC og TG, ser ikke så dum ut heller. Så de finnes, må bare lete litt! :smile: Spiller du generals? min char er [EAF]Osiris om du har lyst på en kamp noen gang:) og nei det er ikke etter den stygge the matrix filmen, navnet har jeg brukt i årevis.. og er navnet på en egyptisk gud:) heeh Lenke til kommentar
Xyrus Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hey, ganske bra artikkel, er ganske enig med deg. men ikke mange Nerdebabes? jeg er ûbernerd, og sitter somregel foran pc1 min, tilogmed i skoletida. men de kommer de, to jenter som går i 10. på skolen ikke så langt ifra meg. hver dag kl 11. blir jeg vekket av "gogogo". å aldri F*** om jeg får sitte på pc1 min resten av matfriminuttet deres. og nå nylig har de begynt å game Wc3... forargenene når de tar min pc=((( men uanz, det finnes mange nerdybabes her iallefall!!!! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Spiller du generals? min char er [EAF]Osiris om du har lyst på en kamp noen gang:) og nei det er ikke etter den stygge the matrix filmen, navnet har jeg brukt i årevis.. og er navnet på en egyptisk gud:) heeh Tja, vi får se. Jeg vet ikke om jeg tar sjansen, vil ikke bli nedverdiget. Spiller det ikke mye, bare en og annen gang på LAN. Jepp, har hørt om den guden. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Spiller du generals? min char er [EAF]Osiris om du har lyst på en kamp noen gang:) og nei det er ikke etter den stygge the matrix filmen, navnet har jeg brukt i årevis.. og er navnet på en egyptisk gud:) heeh Tja, vi får se. Jeg vet ikke om jeg tar sjansen, vil ikke bli nedverdiget. Spiller det ikke mye, bare en og annen gang på LAN. Jepp, har hørt om den guden. Hehe begyn og spill aktivt, veldig morro:) Særlig med patch 1.6, om du trenger noen tips og tricks kan jeg sende deg en reply av et game om du vil, [vel og merke gamet varer i hele 4 timer.. hehe] Lenke til kommentar
madeleine Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 okei, det stemmer at det er få jenter som spiller data. det stemmer at de fleste av jentene som spiller data foretrekker the sims framfor unreal tournament. det stemmer også at noen jenter ikke nærmer seg dataen fordi de er redd for hva andre, spesielt guttene vil si. men så vil jeg si at guttene ikke bedrer saken ved å ha fordommer som at de som spiller data er noen feite stygge jenter. at de er glad for at vi her i norge har "sunne, friske" jenter. at de stønner når jentene spiller kabal eller AO og synes de ser søte ut. hør nå her folk! jenter kan godt være like gode som gutter på data. de kan godt være pene selv om de sitter litt foran skjermen. nei, dette er helt forkastelig. en hel bataljon (nesten) gutter går sammen, forklarer HVORFOR jentene ikke spiller data og de er nokså sikre i sin sak. i hvert fall er ikke jenter "gamere". sånn er det med den saken... ja. tro hva dere vil... -madeleine, fortsatt jente selv om hun har mange liv på samvittigheten i bl.a. Mafia og gta 3 og vice city Lenke til kommentar
Tim Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Kan noen fortelle meg hva som er vitsen med at jentger skal spille? JEg mener jenter skal dolle seg, shoppe og se bra ut! IKKE sitte foran dataskjermen og spille.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Kan noen fortelle meg hva som er vitsen med at jentger skal spille? JEg mener jenter skal dolle seg, shoppe og se bra ut! IKKE sitte foran dataskjermen og spille.... kan noen fortelle meg hva som er vitsen med at gutter skal spille? JEg mener gutter skal trene, gå på jakt og fiske, og se bra ut! IKKE sitte foran dataskjermen og spille.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg