Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vurderer å gå inn i prestige mode, etter å ha kruset rundt en stund på lvl 70.

Er det noe poeng i å gjøre det?

Hva får jeg ved å gjøre dette? Bare muligheten til ekstra titler og emblemer?

Hva slettes? Alt unntatt titler og emblemer jeg har fått?

Så hvis jeg f.eks. er ett kill fra 1000 headshots, og går inn i prestige, vil jeg kun trenge ett kill til, eller 1000? Hmmm..

Og siden emblemer og titler beholdes, vil f.eks. challenge-en til et emblem stå som fullført, eller vil det stå at jeg ikke har gjort det, til tross for at jeg har emblemet?

Står sikkert flere steder, men er ikke i søke-humør.

Takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer å gå inn i prestige mode, etter å ha kruset rundt en stund på lvl 70.

Er det noe poeng i å gjøre det?

Hva får jeg ved å gjøre dette? Bare muligheten til ekstra titler og emblemer?

Hva slettes? Alt unntatt titler og emblemer jeg har fått?

Så hvis jeg f.eks. er ett kill fra 1000 headshots, og går inn i prestige, vil jeg kun trenge ett kill til, eller 1000? Hmmm..

Og siden emblemer og titler beholdes, vil f.eks. challenge-en til et emblem stå som fullført, eller vil det stå at jeg ikke har gjort det, til tross for at jeg har emblemet?

Står sikkert flere steder, men er ikke i søke-humør.

Takk...

Du får nye challenges...

Du må nok starte på nytt ja...

Prestiger du for 2. gang beholder du de challengene som er under streken som du har klart

Lenke til kommentar

Hvis du er 1 headshot unna 1000 headshots og ikke har prestiget enda, så ville jeg tatt det før jeg prestiget, for den challengen resettes på prestige.

Når du prestiger nullstilles ALT av unlocks/challenges. Som du sier; Kun hittil opptjente emblem/callsigns blir igjen.

Du låser opp to nye challengetyper, Veteran og Master-challenges (for våpen og perks). Disse nullstilles IKKE dersom du prestiger for andre (eller tredje eller fjerde eller femte etc) gang. Disse er hhv 2500 kills og 1000 headshots for primary våpen. For perks er jeg litt usikker.

Lenke til kommentar

Hacket du deg til 10. prestige? Hver gang du går prestige mister du også attachments til våpen, så merkelig at du hadde FMJ på magnumen.

Vil anbefale deg sterkt å gå prestige en gang. Gøy å prøve på nytt, samt masse nye challenges og emblemer. Å gå prestige flere ganger vil jeg kun anbefale til de hardbarka cod spillerene som ønsker å vise hvor mye de spiller.

Er forøvrig 2. prestige selv, men angret på at jeg ikke ble i 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...