Lobita Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg kjøpte min kjære telefon (Sony Ericsson w660i) i oktober 2007 gjennom tele2.no. Nå har jeg funnet ut at Ludo mobil gir meg et bedre tilbud og har derfor byttet operatør. I den forbindelse får jeg ikke Sim-kortet til å fungere, og grunnen viser seg at telefonen er låst til tele2. Jeg har henvendt meg til tele2, men de mener at IMEI-nummeret ikke eksisterer! Og det betyr at jeg ikke får låst opp mobilen. Har noen noe forslag til hvordan jeg kan låse opp telefonen uten å måtte betale masse penger for det. Har ikke lyst til å kjøpe ny mobil riktig enda heller. Og jeg nekter å gå tilbake til tele2... Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Jeg kjøpte min kjære telefon (Sony Ericsson w660i) i oktober 2007 gjennom tele2.no. Nå har jeg funnet ut at Ludo mobil gir meg et bedre tilbud og har derfor byttet operatør. I den forbindelse får jeg ikke Sim-kortet til å fungere, og grunnen viser seg at telefonen er låst til tele2. Jeg har henvendt meg til tele2, men de mener at IMEI-nummeret ikke eksisterer! Og det betyr at jeg ikke får låst opp mobilen. Har noen noe forslag til hvordan jeg kan låse opp telefonen uten å måtte betale masse penger for det. Har ikke lyst til å kjøpe ny mobil riktig enda heller. Og jeg nekter å gå tilbake til tele2... Hei Lobita, Dersom du sender meg IMEI nummeret på telefonen din på PM, samt informasjon om hvilket nummer du kjøpte den knyttet opp mot skal vi nok kunne få hjulpet deg med å skaffe operatørlåskoden. Dersom du også oppgir din E-postadresse får du tilsendt dette per mail. MVH Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Endret 23. februar 2010 av Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Lobita Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Hei! Takk for svar! Jeg har selvfølgelig vært i kontakt med Tele2, men har ikke hørt noe siden jeg oppga IMEI-koden og fikk beskjed om at den ikke eksisterte. De skulle jobbe videre med saken, men så ble det stilt. Jeg har sendt e-post med kvittering for kjøpet av telefonen. Hvis du kan ordne noe, hadde jeg vært kjempeglad. Sender deg en PM. Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hei! Takk for svar! Jeg har selvfølgelig vært i kontakt med Tele2, men har ikke hørt noe siden jeg oppga IMEI-koden og fikk beskjed om at den ikke eksisterte. De skulle jobbe videre med saken, men så ble det stilt. Jeg har sendt e-post med kvittering for kjøpet av telefonen. Hvis du kan ordne noe, hadde jeg vært kjempeglad. Sender deg en PM. Da var koden og fremgangsmåte sendt til deg per PM, Lobita MVH Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå