magnusa_12 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei! På Triceps/bryst treningene tar jeg skrå flyes, men det jeg lurer på er om det fungerer like bra i en skråbenk der du får 2 håndtaker, og legger vektene bakom skråbenken på hver sin side. Det har same tekninkk og metode. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
magnusa_12 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 ingen ?:/ Lenke til kommentar
rolax Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg er ikke helt sikker på hva du mener, men når du trener skråbenk (incline) så trener du mindre bryster, og mer forside skulder. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei! På Triceps/bryst treningene tar jeg skrå flyes, men det jeg lurer på er om det fungerer like bra i en skråbenk der du får 2 håndtaker, og legger vektene bakom skråbenken på hver sin side. Det har same tekninkk og metode. Takker for alle svar. Då ender du opp med et handtak i kvar hand, og to vekter bakom skråbenken, så ser ikkje heilt poenget med øvelsen Prøv å forklar beire. Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 tipper han tenker på noe a'la cable cross i benk. eller? Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ingen vits å dra opp tråden når han ikkje ser seg tid til å svare Men var kanskje det han meinte ja. Lenke til kommentar
magnusa_12 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har vært veldig travel de siste dagene så jeg har ikke fått tid til å sjekke forumet. Men er ikke sikker på hva a'la cabla cross så kan ikke sammenligne det me den øvelsen jeg holder på med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå