uffolsen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Vi går med planer om å selge bilen men bekymrer meg litt for hvordan bagasjerommet ser ut. Det er en del riper i overflaten som jeg lurte på om noen av dere har tips til hvordan jeg skal få det til å se pent ut. Er det noen som har erfaringer med å smøre på ett eller annet middel som får det til å se bra ut igjen, f.eks noe fra biltema.no eller lignende? Fargen er sort og alt er av plastikk... Lenke til kommentar
uffolsen Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Er det lakkert? Nei, det er ikke lakkert. Det er selve plastikken i bagasjerommet på en landrover freelander. Kan nesten ikke forklare det annerledes. Men inne i selve bagasjerommet. Blitt ripete pga hunder, kofferter etc Endret 24. februar 2010 av uffolsen Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Detailere bruker varmluftpistol til slikt, dog meget forsiktig! Selv har jeg ikke prøvd, de eneste småripene som har "plaget" meg har vært i sparkeplaten i baksetet, og disse har jeg fått veldig fine bare ved å bruke Tech Protectant på en fuktig klut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå