Gå til innhold

DC++, laste ned fra flere brukere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg skal laste ned noen filer, og velger de samme filene fra flere brukere, vil da filer som allerede er lastet ned fra en bruker kunne bli overskrevet av de samme filene fra en ny bruker?  

 

Bruk 'Match Queue'. Da vil filene, kun hvis de matcher i navn og filstørrelse, bli satt opp med treffene som alternative kilder. Er filnavnene endret, men filendelse og størrelse fortsatt de samme, høyreklikker du og velger 'Download To'.

 

Dvs, vil filer som er ferdig nedlastet bli lastet ned på nytt?

 

Som psilocybe skriver: nei, gitt at du har gjort det riktig. Har du ved en glipp valgt å laste ned i utgangspunktet like filer, men i forskjellige mapper, er du selvsagt solgt. :)

 

Match Queue og ADL Search, veldig fine til å finne 'like' filer.

Lenke til kommentar
Ehm.. Er det bare meg eller har jeg ikke fått med meg hva Match Queue er. Hvor er den og hvordan funker den?

Du finne den når du har lasta ned fillista til ein annan person. (Knapp nede.) Det den gjer, er at den samenlikne filene i fillista med filene i køen din (match queue ;-)) Har brukaren filer som du har i køen, vert han/ho lagt til som kilde.

 

Om du ikkje har denne knappen på fillistene, så har du for gammal versjon av dc++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...