mogli Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Bilde på denne tv'n har begynt å rulle til tider,å nå har det begynt å komme rosa forstyrelser ganske ofte(se bilde) Denne kjøpte jeg 18.12-09 på Lefdal i sandvika. Toshiba regza 42" lcd,dem påsto den sto til 8 tusen hos dem,men jeg kunne få den for 6 så da kjøpte jeg den.Jeg trenger vel ikke godta en reprasjon på denne etter så kort tid? Jeg tenker selv på å kreve en ny tv der nede,hva har jeg rett på? Om de skulle tilby meg en ny tv så kan det hende jeg ikke får samme merke men kan velge selv til samme pris selvfølgelig,hva foreslår dere? Skal isåfall ha lcd siden jeg bruker skjermen mye via pc å. Se bilde: Endret 23. februar 2010 av mogli Lenke til kommentar
mogli Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Tilføyer litt info om denne tv'n:HD ready 1080p,meta brain,resulution+,active vision. Toshiba Regza 42AV635DN. Kan ikke si jeg er misfornøyd med tv med tanke på bildekvalitet,men denne rosa fargen som kommer til tider,å at bildet plutselig begynner å rulle.(ved full kvalitet på signalet inn på riksboksen). Noen som har innspill ang dette rosaskjæret i bildet å at det ruller til tider? Kanskje jeg bør gå for en plasma om jeg får mulighet å bytte inn denne i annen tv? Litt ps3 spilling,men ikke mye.Stort sett tv å film titting samt at jeg kobler til pc'n på den,men mest tv å film Å ikke minst,har jeg rett på en ny tv når denne har blitt som den har blitt etter så kort tid?? Håper på noen innholdsrike tilbakemeldinger her:) Endret 23. februar 2010 av mogli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå