_SwiX_ Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Er d noen som har ett prog. som man kan rippe streamen fra mPetre med... ? eller noen som vet andre metoder ? Proget. bør helst kunne dele sangene med riktig navn til riktig tid... slik som ripcast gjør men d funker ikke på mPetre !!! noen råd ??? Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Vel, det er ingen automatikk i det, men det finns mange programmer som lar deg "rippe" lyd fra en hvilken som helst kilde, både programmer (spill, Real Player o.l.) og mic-inganger. Anbefaler å google, f.eks. med strengen "wav recorder software" som gir treff som: http://www.mp3-recorder.net/ Lenke til kommentar
_SwiX_ Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 jeg vet d. men det er ikke helt d jeg er ute etter... gidder ikke sitte å cut'e og joine mp3 dagen lang heller... men er d virkelig ikke noe som lar deg rippe mPetre på en effektiv måte eller ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 winamp har en grei (winamp2 mener jeg) plugin som kan fixe det den heter streamripper tror det skal gå bra da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hvordan skal programvaren kunne skille mellom når Howard eller Christine prater og når de spiller musikk da? Det ser jo bare en kontinuerlig wav-stream uansett. Er jeg på bærtur? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 her er det du trenger, Ripcast, genialt program. http://www.xoteck.com/ripcast/ den gamle ver. 1.3.2 er gratis og fungerer nesten like bra, mangler bare en del funksjoner. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Lenke til kommentar
_SwiX_ Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 her er det du trenger, Ripcast, genialt program. http://www.xoteck.com/ripcast/ den gamle ver. 1.3.2 er gratis og fungerer nesten like bra, mangler bare en del funksjoner. Jeg har lett i uke vis etter noe som deler ripper å navngir mp3 streamen men har ikke funnet noe... tro meg ripcast er prøvd ut. ripcast takler ikke streamen til mp3 så den vil ikke starte... Lenke til kommentar
Jallaman Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 problemet er vel at mPetre, P3 og flere ikke streamer ut mange forskjellige mp3´r, men "smelter" dem sammen i en. veit om mange andre radio kanaler (på www.winamp.com) som streamer ut flere etter hverandre og da fungerer det perfekt. men tror du skal slite godt hvis du skal finne et program som klarer å dele opp og navngi filer fra mPetre desverre.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Dette er vel ikke helt lovelig eller? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 selvfølgelig er det lovlig, vi lever i norge. nye eu lover kan dog forandre dette. du får lage et eget program som kutter mp3'en med en gang det er en pause det vil sansynligis kutte midt inne i div. sanger uansett. knapt noe verdt å ta opp fra p3 og lign. synes jeg. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg bruker 'Total Recorder' til slikt.. Og kan forøvrig hentes her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå