Gå til innhold

Trenger forslag til spill

Anbefalte innlegg

Sliter med å finne spill jeg liker, ettersom jeg har funnet mine favoritter. Leter derfor etter spill som minner om Oblivion, Morrowind, Mount and blade og The vampire masquerade - bloodlines. Gjerne også lignende Saints row, GTA, postal o.l

Noen ideer? :hmm:

Endret av Kakko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fallout 3 - Bruker samme motor som Oblivion, skjønt modifisert. Var ikke helt min stil, men meget bra om du liker det. På den annen side likte jeg ikke Oblivion heller. Morrowind var konge.

Mercenaries - Det første er kun på konsoll, men Mercs 2 er på både konsoll og PC. Fysikken er litt vel tvilsom, men ellers er det ganske morsomt. Pluss du kan ødelegge stort sett alt mulig, og i det første tok det meg mindre enn fem minutter å stjele et kamphelikopter. I det andre får du en tanks ganske tidlig. :p I tillegg bør du holde et øye med Mercs Inc. Jeg vet fint lite om det, bortsett fra at det er på vei, og at det er en Mercenaries Online. Aner ikke hvordan det skal kunne fungere, men det lover jo bra. :)

Sacred 2 - Minner mye om Diablo 2, Torchlight, Titan's Quest og alle de der, men er mye friere og har et tredjepersons kamera.

Dessuten bør du holde et øye med Two Worlds II. Seriøst. Det første stinket noe sinnsykt, men det andre er bygd opp fra grunnen og beholder ganske lite av det første. Dessuten er det laget i USA (så vidt jeg vet), så de trenger ikke oversette det til tvilsom engelsk.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...