Turtlefence Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Nå er jeg usikker på hva du mener med siste versjon, men siste beta av 7zip kom ut i slutten av 2009 i følge http://www.7-zip.org/ . 7Zip er med andre ord ikke dødt enda. Betaer er ikke offisielle ferdige utgaver. Det er utgaver som er under utvikling og trenger testing og fiksing før de kan bli ferdigstilt og offisielle. Siste offisielle ferdige utgave er 7-Zip 4.65 som kom ut 3. februar 2009. Nå er det sant at betaer ikke er ferdige versjoner, men jeg vil si en ny beta er et ganske godt tegn på at en programvareutvikler ikke har gitt seg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Skal ta en titt på dette. Kan muligens erstatte file-roller. Lenke til kommentar
traveler5843 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg mener å huske at før så (var det muligens winzip?) kunne man pakke ut innholdet direkte til målet istedet for å lage en fil på en midlertidig plass som så etter på blir kopiert til målmappen. Forbasket unødvendig spør du meg? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Samt at en del ikke tenker på om de har nok plass i %temp% så lenge de pakker ut til en lokasjon med nok plass eller pakker til. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har blitt så vant til boksen i WinRar, at jeg tenker faktisk ikke over den. På lik linje med når jeg brukte WinZip før. Er da ikke så irriterende? Lenke til kommentar
traveler5843 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Winzip var vel enda mer provoserende. Der kommer det tilfeldig opp hvor [OK] er av tre mulige alternativene, hver gang du starter den opp. Tror jeg har trykka feil en del ganger der ja hehe Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Total commander er også sånn. Hehe. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Dopus med LZH/LZX scripts var tingen. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Høres spennende ut Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå