Pebino Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg har gått et år på NTNU nå, og lurer på hvordan ting blir hvis jeg søker videregående på nytt? Hva skjer med lånet mitt? Får jeg stipend på videregående? Åssen blir det med opptak nå? Noen som kan linke meg til en side, eventuellt vet åssen ting funker? Lenke til kommentar
operg Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvorfor skal du gjøre dette? Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 det blir akkurat samme med opptak, du søker bare med karakterne du fikk i 10ende, akkurat som om du skulle vært 15-16 år! Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Siden du har brukt opp retten din til videregående utdanning så havner du nok nederst i køen, men utover det er det vel ingen store forskjeller annet enn at du sikkert kan få fritak fra fag du allerede har tatt. Hvorfor i all verden du vil gjøre det er et annet spørsmål, men du har vel dine grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå