Gå til innhold

Multiboxing på samma pc.

Anbefalte innlegg

idag kör jag vanligtvis 2-3 konton på samma pc,

men det jag verkligen skulle behöva är en addon som gör att jag slipper switcha mellan karaktärerna utan att jag kan styra alla karaktärer från en karaktär.

ex: man har 3 i en grupp og jag kollar på huvudkaraktären där har jag typ viktigaste spellen hoss de andra osv så jag bara kan klicka så kastar de om dere förstår hur jag menar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

idag kör jag vanligtvis 2-3 konton på samma pc,

men det jag verkligen skulle behöva är en addon som gör att jag slipper switcha mellan karaktärerna utan att jag kan styra alla karaktärer från en karaktär.

ex: man har 3 i en grupp og jag kollar på huvudkaraktären där har jag typ viktigaste spellen hoss de andra osv så jag bara kan klicka så kastar de om dere förstår hur jag menar?

Høres ut som det er KeyClone eller noe lignede du er ute etter. Sammen med castsequence makroer.

Jeg har ikke boxet i Wrath dog, så jeg er ikke lenger i loopen om hva som er mulig :)

Det jeg kjørte med var en druide tank, 3 shammies som hadde en castsequence makro der druiden hadde wrath, og en shammie med en heal@target's-target chain heal. Ble et nokså enkelt system, der jeg brukte så få knapper som mulig til vanlig dps - slik at jeg kunne ha nok "oh crap" knapper til andre ting.

Anymoo, keyclone link: http://www.solidice.com/keyclone/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...