Gå til innhold

BK: Themsen - henge på veggen?


Maranello

Anbefalte innlegg

post-21630-1266924589,054_thumb.jpg

 

1/500, f8, 11mm

 

Tok dette i London i november i fjor, savner noen bilder på veggene i leiligheten og vurderer om dette kan egne seg. Er litt usikker på om jeg liker det godt nok til å koste på det 1637,- i innramming, trenger derfor litt kritikk på selve bildet før jeg bestemmer meg. Har allerede bestilt papirkopi i 40x75 crop, finner derfor ingen IKEA rammer (e.l.) som passer formatet.

 

Tilbudet i fra rammemaker:

Hei, og takk for henvendelsen. Våre priser starter på kr1483,- for en sort ramme med 6 cm passepartout. Der bør i allefall være minst 6 cm passepartout. En anbefalt pris til denne størrelse foto vil være ca. kr. 1637,- inkl. mva. Da bruker vi 6,5 cm (7,5 cm nede) passepartout og en sort ramme som er 2 cm. høy og 3 cm bred. Det blir fint til fotoet ditt.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nydelig utsnitt! Til en forandring liker jeg dette bildet, selv om det motivet er sentrert både horisontalt og vertikalt.

 

Absolutt verdig den prisen, men jeg tror det hadde blitt vell så fint på ALU-plate.

 

Takk for det! Er redd for at det er litt risky komposisjon, at jeg blir lei av å se på det. Men tenker kanskje ikke over det når det når jeg først har fått det på veggen.

 

Skal sjekke litt på aluplate også, men har veldig lyst på ramme og passepartout...

 

Du har ikke vurdert noe sånt da?

http://www.kunstnerutstyr.no/RAMMER.html

 

Du får rammene ferdig tilskåret og setter de sammen selv.

Tror du vil spare ganske mye ut fra prisen du har fått for at en rammemaker skal gjøre det for deg.

 

Takk for tipset! Sjekket litt på den siden, blir jo endel billigere for selve rammen, men trenger jo fortsatt glass og passepartout...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...