Gå til innhold

Har noen erfaring med ProSec?

XAM

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurte på om det er noen som har erfaring med og jobbe innenfor ProSec(Professional security), Og lurer på hvordan dette fungerer? Jeg vurderer og ta vakt og ordenskurs for og begynne og jobbe i ProSec! Jeg jobber som slakter,men vill ha en jobb til ved siden av! :)

Jeg trener kondisjon og styrke 5-6 dager i uka, og er ganske godt trent! Og jeg har et plettfritt rulleblad! :new_woot:

Noen som har erfaring med Prosec?

Endret av ilpostino
Topic endret til noe med beskrivende
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Nå har jeg ingen førstehåndserfaring med Prosec, men de har et helt greit rykte og kan ikke si noe negativt om dem.

En nr 2 jobb som ordensvakt er ganske greit, så det er bare å stå på. Derimot, hvor mye du trener eller hvor stor du er betyr ingenting. Lykke til!

Lenke til kommentar

Et bra selskap ser etter riktig personlighet, ikke hvor mye du trener.

Veldig sant. Som ordensvakt må du kunne takle en del vanskelig situasjoner, men det skader selvsagt ikke at du er i god form. Nå jobber ikke jeg i ProSec, men jeg jobber med dem på konsertstedet jeg jobber, og ser ofte at de må tåle en god del dritt fra folk som av diverse grunner er både kranglete og sinte. Jeg har også sett vaktene våre bli både slått og fått knivsår, så man må absolutt være forberedt på det verste. Som regel går det fisefint, altså.

Lenke til kommentar

Jeg har vært borti proSec en god del ganger på festivaler o.l. har også jobba på festivaler og jeg ser på de som et bra og profesjonelt selskap. når de klarer å håndtere hundretalls utkanttrøndere som er i en helt annen galakse etter alt for mye kjellervann med stor ro og beherskelse uansett hvor mye de ypper så vet de hva de driver med.

de er også raske til å bryte opp i fylleslagsmål o.s.v. og det uten at ting tar av.

men som folk sier det hjelper ikke å være en bråkjekk muskelbunt, jeg har erfart at de også er gode "diplomater" og kan å prate med folk og ikke bare være tøffe og skremmende, noe jeg syns ødelegger den gode partyfølelsen selv om man oppfører seg selv

Lenke til kommentar

Jeg har jobbet litt med prosec på noen store konserter. Husker spesielt en STOR konsert som var veldig dårlig koordinert. Der gikk nærmest alt galt og man måtte tåle mye kjeft. Folk rev nærmest ned ølbodene, barene og gjerdene mot bussen. Men Prosec klarte å håndtere det meget bra og professjonelt.

Har aldri fått så mye kjeft på en og samme dag. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...