Aykon Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei Eg har et skap der nettverket mitt er koblet opp. Men eg må bygge det ut med 2 nye tilgangspunkt. Sånn som det er nå så har eg 3 innfelte dobble nettverkskontakter. Eg trenger nå 2 nye punkt, men det er lite plass igjen der inne. Finnes det et alternativ til disse kontaktene? Eg har søkt på google etter, men vet ikke hva eg skal søke etter. Tenkte på en nettverksskinne eller hva du kan kalle det. Håper noen kan hjelpe meg. Å kanskje si hvor noe sånt kan kjøpes. Prøvde å søke på ahlsell sin side, men der må eg være registrert for å komme inn i nettbutikken. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det du trenger er et patchepanel. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Takk for kjapt svar. Då får eg gå til innkjøp. Edit: Er denne her god nok eller ? Endret 23. februar 2010 av Aykon Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 For bruksområdet ditt så trenger du ikke å bekymre deg for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå