Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har klart å irritere kjæresten, hva skal jeg gjøre?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har egentlig to spørsmål jeg gjerne vil ha svar på.

Det første er; kjæresten min skal på besøk til hjembyen sin om ikke så lenge, mens hun er der så har vi 1mnd jubileum, altså, vi har vært i lag i en måned. Egentlig har vi vært kjærester lengre, men offisielt i 1 mnd. I den forbindelse har jeg lyst å gjøre noe for å vise at jeg bryr meg om henne, ikke så veldig fordi at vi har vært kjærester i 1 mnd, men bare for å være hyggelig, å det passer jo litt :p Uansett, planen min var å få sendt noen blomster på døra til henne, men er litt usikker på om det blir litt for mye, med tanke på at vi bare har vært sammen i en mnd offisielt? Er det eventuelt noe annet hyggelig jeg kunne gjort? Tar imot forslag, eneste som ikke er aktuelt er noe hjemmelaget middag, ute inne eller på tur.

Det andre og viktigste spørsmålet er; Vi hadde en slags krangel her om dagen, hun sa at hun gjerne ville at jeg skulle være med henne hjem i påsken, for å møte familien. I panikk så spurte jeg om hun virkelig ville det(da jeg er litt redd for å dra til en annen by for å møte ''svigers'' da svarte hun at ja det hadde hun lyst til, men bare vist jeg ville. Da svarte jeg litt nølende, men sa at det sikkert hadde vært trivelig, men at jeg måtte se det litt an. Da ble hun litt sur og stille å samtalen var over. Litt senere på kvelden tok jeg saken opp igjen, men da ville hun plutselig ikke i det hele tatt at jeg skulle være med henne hjem i påsken og det var sure miner og isfront. Etterhvert klarte jeg å få ut av henne at hun faktisk hadde blitt litt sur å at hun slettes ikke ville ha meg med, fordi jeg egentlig ikke hadde lyst. Problemet er jo at jeg har lyst, er bare litt nervøs, allerede nå.

Uansett, hvordan kan jeg overbevise henne om at jeg faktisk har lyst, men bare ble litt ''satt ut'' idet hun spurte, uten å forverre saken?

Dette ble litt langt å kanskje kronglete skrevet, men håper på noen gode svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. Hvis hun nekter å tro på deg, så er det ikke så mye annet å gjøre enn å stå på ditt, og fortelle henne akkurat det.

Det vil bare gjøre ting værre hvis du prøver å endre historien, eller komme med andre grunner til hvorfor du nølte. Hvis hun ikke tror deg, så er det ikke så mye mer du kan gjøre annet enn å fortsette å gi den grunnen til hun gjør det.

Lenke til kommentar

Det spørs jo helt på jenta om blomster blir for mye. Noen blir satt ut og syns feiring av slike "smådager" blir teit. Mens andre elsker det. Kanskje det er like koselig å gi henne blomster på en helt random dag?

Og til det andre. Vær ærlig. Si at møte med svigers er skummelt nok i seg selv. Enda skumlere om man skal tilbringe et lengere opphold hos dem uten å ha møtt dem fra før av.

Lenke til kommentar

Kan jo virke som du ikke ville møte familien hennes, og jeg kan jo forstå at hun ble litt skuffet og lei. Forklar henne at du er nervøs, for det er vanskelig å lukte slike ting.

Ift blomster, så synes jeg det er en fin idé. Det alltid koselig å få en oppmerksomhet fra den man liker! :)

Lenke til kommentar

Kinkig situasjon.

Er det langt til "svigers"?

Du kan jo eventuelt poppe opp på døra der med blomster til ho.

Vil nok imponere både svigers og dama di.

Uansett, det viktigaste er å vere ærleg. Fortell at du blei "tatt på senga" av spørsmålet.

Og at du fekk litt panikk.

Da får det vere opp til ho kor stor sak ho vil lage ut av det.

Leit viss ein sånn sak skal øydelegge påsken for dere begge.

Lukke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...