simon11 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei Har en foretningspartner i Østrike som skal overføre 80 Euro til meg. Hvordan kan jeg enkles gjøre dette. Bør jeg bruke Paypal? Kan jeg da ta ut penge som euro i Norge? På forhånd takk. Lenke til kommentar
DCG Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det enkleste er vel å overføre til en vanlig norsk bankkonto om det er mulig. Ellers så må jo pengene overføres til PayPal og deretter til en konto før du får tatt de ut. Når EUR blir satt inn på en konto så antar jeg at de blir vekslet om til NOK. I banken kan du ta ut i den valuaten du vil. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Vil si at det enkleste og sansynligvis billigste er å bruke paypal. Tror ikke det er mulig å overføre penger fra en bank i Østerike til en bank i Norge sånn helt uten videre, i alle fall ikke uten å betale større gebyrer. Ved overføring med paypal vil beløpet, fratrukket en eller annen prosentsats, bli stående disponibelt i din paypalkonto. Da kan du enten handle for dette beløpet på ebay el.l, eller du kan føre det over til din vanlige bankkonto. Står sikkert rimelig godt forklart på hjemmesidene til paypal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå