hyp3z Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 I 'gamle' dager brukte jeg med hell Norton Ghost som var en fryd å bruke med sine DOS baserte floppydisketter. Ettersom jeg bruker Windows 7 har jeg forstått det slik at nyere programmer må til verks for å gjøre samme nytten (?). Hvilken program for å klone en partisjon er best? Lenke til kommentar
xstnc Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 I 'gamle' dager brukte jeg med hell Norton Ghost som var en fryd å bruke med sine DOS baserte floppydisketter. Ettersom jeg bruker Windows 7 har jeg forstått det slik at nyere programmer må til verks for å gjøre samme nytten (?). Hvilken program for å klone en partisjon er best? Fortsatt mulig å bruke Norton Ghost Andre alternativ er f.eks Acronis? Eller Windows Deployment Server (rolle for win servere) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det er innebygget i Win7. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1167413&st=20 Lenke til kommentar
johome Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Andre alternativ er f.eks Acronis? Paragon backup & Recovery er et godt gratisalternativ. Dinside.no har gått gjennom programmet her ____ Edit: Jeg blir litt forvirret av trådstarter - image og kloning er ikke det samme. Hvis du har lyst til å klone C: til en annen disk (F), slik at den F disken skal kunne boote finnes det andre alternativer. Jeg bruker Paragon Partition manager til dette. Acronis kan også brukes. Gratisalternativer til dette er f.eks Clonezilla Endret 23. februar 2010 av johome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå