starfox Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 kommer ikke inn på whats new menyen på ps3,får beskjed om at det har oppstått en feil,så kommer det opp et langt nummer.er det noen som har opplevd det samme,og har noen gode tips å komme med.network virker å alle andre nett tjenester virker,har tenkt å gjennopprette standarinnstillinger.men lurer på om jeg mister throfyene mine håper på svar Lenke til kommentar
zoloo Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) trophies er lagret på psn profilen din så di blir ikke slettet uansett skjønner ikke hvorfor whats new menyen er der engang, jeg bruker den aldrig Endret 23. februar 2010 av zoloo Lenke til kommentar
starfox Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 trophies er lagret på psn profilen din så di blir ikke slettet uansett skjønner ikke hvorfor whats new menyen er der engang, jeg bruker den aldrig sant nok men jeg lurer bare på om det er hos meg eller det er flere med samme problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå