tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Okey, streamen min klikket idet Drogba fikk det Røde. Hva skjedde? Var det fortjent rødt kort? Var et merkelig kort. Skulle heller vært andre veien. Motta har vært en dritt i hele dag. Klart rødt kort. Så slow mo reprise på Sky nå, stempler hardt på foten hans mens han er nede. Kunne vært farlig. Btw, utrolig svakt av Ivanovic (som ikke er back som sagt tidligere) på målet, veldig svakt. Mourinho: "We were the best team, best team by far." Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Okey, streamen min klikket idet Drogba fikk det Røde. Hva skjedde? Var det fortjent rødt kort? Var et merkelig kort. Skulle heller vært andre veien. Motta har vært en dritt i hele dag. Klart rødt kort. Så slow mo reprise på Sky nå, stempler hardt på foten hans mens han er nede. Kunne vært farlig. Btw, utrolig svakt av Ivanovic (som ikke er back som sagt tidligere) på målet, veldig svakt. Mourinho: "We were the best team, best team by far." At han stempler er greit - i så måte kan det røde forsvares. Men hva skjedde i forkant av det? Skulle vært dagens andre gule til Motta også, og straffe til Chelsea. Ellers enig med Mourinho. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jepp HeHauken, sant, men rødt skal være rødt. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er glad jeg ikke er Chelsea-fan i kveld. Makan til tafatt spill av et lag som kjemper for kvartfinale er det sjelden vi ser. Ser ikke ut som de har troen på det i det hele tatt. Men et strukturert og kynisk Inter-lag, som i tillegg får dommerhjelp, er ikke gode å møte på. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jepp HeHauken, sant, men rødt skal være rødt. Joda, men dømmer han i den situasjonen skal han også gi Motta det røde og blåse straffe. Derfor ble det en merkelig situasjon. Men det hadde uansett vært for seint å gjøre noe med det endelige resultat. Selv om Inter til tider spilte kynisk og direkte råtten fotball, var de alt i alt det beste laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå