Gå til innhold

Inter vs Chelsea (Champions League)

Sovende Panda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HeHauken og Herr Brun: Stol på meg, dere hadde fått MANGE straffer imot om de der skulle vært dømt på. Trenger jeg å nevne Carvalho på Ronaldo i 3-0 kampen på OT i fjor? Nei. Hvis dere virkelig vil at de skal være straffer så bør dere ihvertfall følge litt med på hva Carvalho og av og til Terry gjør i feltet de og. Vi fikk jo straffe imot oss i år når Vidic gjorde det mot Pompey, og da var det som at vi ble ranet. Selv om det "egentlig" er riktig osv.

Så ja, nesten aldri straffe og det blir nesten det samme for alle.

Carvalho er jo kjent for mye av det samme da.

Ikke på denne måten. Ser du kampen?

Nei, det gjør jeg ikke. Men når du skrev "riving i skjorte, snytt for åpenbare straffer", så tenker man med en gang på Carvalho. ;)

Hvorfor ikke? Sky Sports HD2! :)

Lenke til kommentar

Nei, det gjør jeg ikke. Men når du skrev "riving i skjorte, snytt for åpenbare straffer", så tenker man med en gang på Carvalho. ;)

Leste du ikke innlegget heller? Jeg sier jeg ikke liker riving i skjorte, heller ikke fra egne spillere. Poenget er at Inter i denne kampen tar helt AV.

Lenke til kommentar

Btw Herr Brun: På Sky nå sier de at Chelsea ikke har hatt nok pasninger i midtbanen osv osv, har ikke brukt Ballack nok osv, og slår "får langt opp til Drogba, for ofte". Quote fra sky faktisk (engelsk da). Så ja, det er ikke bare meg som sier dette. Det er det som skjer ute på banen.

Lenke til kommentar

HeHauken og Herr Brun: Stol på meg, dere hadde fått MANGE straffer imot om de der skulle vært dømt på. Trenger jeg å nevne Carvalho på Ronaldo i 3-0 kampen på OT i fjor? Nei. Hvis dere virkelig vil at de skal være straffer så bør dere ihvertfall følge litt med på hva Carvalho og av og til Terry gjør i feltet de og. Vi fikk jo straffe imot oss i år når Vidic gjorde det mot Pompey, og da var det som at vi ble ranet. Selv om det "egentlig" er riktig osv.

Haha, er morsomt å høre om sneen som falt i fjor... Jesus, det er det som skjer i denne kampen som er relevant. Og det skal være straffe.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Leste du ikke innlegget heller? Jeg sier jeg ikke liker riving i skjorte, heller ikke fra egne spillere. Poenget er at Inter i denne kampen tar helt AV.

Carvalho tar jo også av. Det har bare blitt en del av spillerstilen hans, slik at det er vanskelig å legge merke til det. Kan ikke klage på at dere ikke får straffe, når heller ikke motstanderen gjør det (snakker om tidligere kamper, ikke denne som blir spilt nå).

Lenke til kommentar

Det skal jo være straffe i hver eneste kamp HeHauken. Men det blir nesten aldri dømt, fact.

Carvalho tar jo også av. Det har bare blitt en del av spillerstilen hans, slik at det er vanskelig å legge merke til det. Kan ikke klage på at dere ikke får straffe, når heller ikke motstanderen gjør det (snakker om tidligere kamper, ikke denne som blir spilt nå).

Akkurat.

Lenke til kommentar

NÅ har Inter hatt nok sjanser også. Pandev, Eto'o (x2), og nå spesielt Milito.

Også får Motta en 100% free header der også. Helt sykt at denne kampen ikke er ferdig nå.

Der tok Eto'o en også. Onside også, heldigvis. Svakt av Alex. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...