Herr Brun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Herregud. Greit med litt riving i skjorte og sånn (dvs., jeg aksepterer at det skjer, uten at jeg liker det), men nå har vi to ÅPENBARE straffer på corner som er blitt oversett. Inter driver med fribryting der ute. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Synes Drogba kastet seg før han ble revet i den siste situasjonen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Carvalho er jo kjent for mye av det samme da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Carvalho er jo kjent for mye av det samme da. Ikke på denne måten. Ser du kampen? For øvrig så ser du det du vil se, Points. Både hva gjelder kasting og ikke minst, "pælme opp baller til Drogba". Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Helt utrolig dårlig dømming. To klare straffer, og en rekke andre situasjoner. Listen er lagt alt for høyt i denne kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Carvalho er jo kjent for mye av det samme da. Ikke på denne måten. Ser du kampen? Nei, det gjør jeg ikke. Men når du skrev "riving i skjorte, snytt for åpenbare straffer", så tenker man med en gang på Carvalho. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 HeHauken og Herr Brun: Stol på meg, dere hadde fått MANGE straffer imot om de der skulle vært dømt på. Trenger jeg å nevne Carvalho på Ronaldo i 3-0 kampen på OT i fjor? Nei. Hvis dere virkelig vil at de skal være straffer så bør dere ihvertfall følge litt med på hva Carvalho og av og til Terry gjør i feltet de og. Vi fikk jo straffe imot oss i år når Vidic gjorde det mot Pompey, og da var det som at vi ble ranet. Selv om det "egentlig" er riktig osv. Så ja, nesten aldri straffe og det blir nesten det samme for alle. Carvalho er jo kjent for mye av det samme da. Ikke på denne måten. Ser du kampen? Nei, det gjør jeg ikke. Men når du skrev "riving i skjorte, snytt for åpenbare straffer", så tenker man med en gang på Carvalho. Hvorfor ikke? Sky Sports HD2! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Carvalho er jo kjent for mye av det samme da. Ikke på denne måten. Ser du kampen? Nei, det gjør jeg ikke. Men når du skrev "riving i skjorte, snytt for åpenbare straffer", så tenker man med en gang på Carvalho. Leste du ikke innlegget heller? Jeg sier jeg ikke liker riving i skjorte, heller ikke fra egne spillere. Poenget er at Inter i denne kampen tar helt AV. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Btw Herr Brun: På Sky nå sier de at Chelsea ikke har hatt nok pasninger i midtbanen osv osv, har ikke brukt Ballack nok osv, og slår "får langt opp til Drogba, for ofte". Quote fra sky faktisk (engelsk da). Så ja, det er ikke bare meg som sier dette. Det er det som skjer ute på banen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 For øvrig så ser du det du vil se, Points. Både hva gjelder kasting og ikke minst, "pælme opp baller til Drogba". Jeg lar Geir svare for meg (0:18 - 0:22) http://www.youtube.com/watch?v=3gjvI_oaPxY Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) HeHauken og Herr Brun: Stol på meg, dere hadde fått MANGE straffer imot om de der skulle vært dømt på. Trenger jeg å nevne Carvalho på Ronaldo i 3-0 kampen på OT i fjor? Nei. Hvis dere virkelig vil at de skal være straffer så bør dere ihvertfall følge litt med på hva Carvalho og av og til Terry gjør i feltet de og. Vi fikk jo straffe imot oss i år når Vidic gjorde det mot Pompey, og da var det som at vi ble ranet. Selv om det "egentlig" er riktig osv. Haha, er morsomt å høre om sneen som falt i fjor... Jesus, det er det som skjer i denne kampen som er relevant. Og det skal være straffe. Endret 16. mars 2010 av HeHauken Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Carvalho er jo kjent for mye av det samme da. Ikke på denne måten. Ser du kampen? Nei, det gjør jeg ikke. Men når du skrev "riving i skjorte, snytt for åpenbare straffer", så tenker man med en gang på Carvalho. Leste du ikke innlegget heller? Jeg sier jeg ikke liker riving i skjorte, heller ikke fra egne spillere. Poenget er at Inter i denne kampen tar helt AV. Carvalho tar jo også av. Det har bare blitt en del av spillerstilen hans, slik at det er vanskelig å legge merke til det. Kan ikke klage på at dere ikke får straffe, når heller ikke motstanderen gjør det (snakker om tidligere kamper, ikke denne som blir spilt nå). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det skal jo være straffe i hver eneste kamp HeHauken. Men det blir nesten aldri dømt, fact. Carvalho er jo kjent for mye av det samme da. Ikke på denne måten. Ser du kampen? Nei, det gjør jeg ikke. Men når du skrev "riving i skjorte, snytt for åpenbare straffer", så tenker man med en gang på Carvalho. Leste du ikke innlegget heller? Jeg sier jeg ikke liker riving i skjorte, heller ikke fra egne spillere. Poenget er at Inter i denne kampen tar helt AV. Carvalho tar jo også av. Det har bare blitt en del av spillerstilen hans, slik at det er vanskelig å legge merke til det. Kan ikke klage på at dere ikke får straffe, når heller ikke motstanderen gjør det (snakker om tidligere kamper, ikke denne som blir spilt nå). Akkurat. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) NÅ har Inter hatt nok sjanser også. Pandev, Eto'o (x2), og nå spesielt Milito. Også får Motta en 100% free header der også. Helt sykt at denne kampen ikke er ferdig nå. Der tok Eto'o en også. Onside også, heldigvis. Svakt av Alex. Endret 16. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nydelig mål. Det måtte bare komme. Chelsea har sovnet i 2. omgang. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Okey, streamen min klikket idet Drogba fikk det Røde. Hva skjedde? Var det fortjent rødt kort? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Var det andre gule - ble løpt ned av Motta Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Okey, streamen min klikket idet Drogba fikk det Røde. Hva skjedde? Var det fortjent rødt kort? Var et merkelig kort. Skulle heller vært andre veien. Motta har vært en dritt i hele dag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det var nok direkte rødt, og det var nok fordi han trødde på noen (tror det var Lucio), og fordi det i dommerens øyne var med vilje. Det riktige ville jo vært straffe til Chelsea. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Motta var ikke akkurat snill nei, men han, Samuel, Lucio, og spesielt Sneijder var virkelig klasse i kveld. Men banens beste må være en mann som ikke var på banen en gang, Mourinho. Class. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå